Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز یکشنبه، سوم اسفند، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/12/3؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

رسول خطیبی به ‌عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شد / رسمی

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، هیات مدیره باشگاه پس از بررسی برنامه گزینه‌های مدنظر سرمربیگری تیم تراکتور،  با رسول خطیبی به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا دکتر رحیمی معاون ورزشی هلدینگ تراکتور، عصر امروز  با برگزاری جلسه با رسول خطیبی، طرفین به توافق نهایی جهت همکاری دست یافتند.

باشگاه تراکتور از حُسن همکاری استاندار استان مرکزی و آقای سعید عباسی، مدیرعامل اسبق تراکتور و مدیرعامل فعلی باشگاه آلومینیوم اراک کمال تشکر و قدردانی را دارد.

استقلال با پنجره های بسته به استقبال نقل و انتقالات رفت

به گزارش طرفداری، فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر در شرایطی از امروز برای تیم های لیگ برتری شروع شده که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال در حال حاضر بسته است و آبی ها فعلا نمی توانند اقدام به خرید بازیکنان مورد نظر خود کنند.

بودروف بعد از شکایت از استقلال پنجره این باشگاه را بسته و تا آبی ها 140 هزار دلار به او پرداخت نکنند، مجاز به عقد قرارداد با بازیکن جدید نیستند.

این اتفاق در شرایطی است که پیش از این مدیران استقلال وعده داده بودند با شروع نقل و انتقالات پول بوردروف را پرداخت می کنند که تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است.

محمود فکری در استقلال ماندنی شد

به گزارش طرفداری، جلسه هیئت مدیره استقلال از ساعت ۱۹ امروز آغاز شد و‌ تا دقایقی پیش هم ادامه داشت.

قرار بود در این جلسه بار دیگر  در مورد کادر فنی استقلال تصمیم گیری شود و‌ موضوع اصلی بحث اعضای هیئت مدیره پیرامون همین موضوع بود. در این جلسه اکثریت اعضا حکم به بقای محمود فکری دادند و‌ با این شرایط سرمربی استقلال فعلا به کار خود ادامه خواهد داد. 

گفتنی است تمرین فردای استقلال زیر نظر محمود فکری پیگیری خواهد شد.

دعوت برنامه فوتبال برتر از 4 کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال برای مناظره

برنامه فوتبال برتر از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال دعوت کرده تا با حضور در این برنامه، در خصوص برنامه های خود توضیح دهند.

به گزارش طرفداری، از مصطفی آجرلو، شهاب عزیزی خادم، علی کریمی و کیومرث هاشمی دعوت شده تا با حضور در برنامه زنده، برنامه‌های خود برای ریاست فدراسیون فوتبال را به اطلاع عموم برسانند.

سرفصل های این برنامه شامل اقتصاد فوتبال، تحول در نظام باشگاه‌داری، ارتقا و پیشرفت تیم‌های ملی، تعامل و ارتباطات بین‌ الملل، رشد و پیشرفت فوتبال پایه و مبارزه با فساد خواهد بود.

انتخابات فدراسیون فوتبال روز 10 اسفند برگزار می شود. در حال حاضر حیدربهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال است.

ساوتهمپتون 1-1 چلسی؛ دو امتیاز ارزشمند در خانه قدیس ها جا ماند لاتزیو 1-0 سمپدوریا؛ بیانکوچلستی توپ را به زمین رقبا انداخت اتلتیکو مادرید 0-2 لوانته؛ قورباغه ها، گربه سیاه روخی بلانکو آینتراخت فرانکفورت 2-1 بایرن مونیخ؛ این بار خبری از کامبک نبود و صدرنشین باز هم امتیاز از دست داد! شالکه 0-4 دورتموند؛ خداحافظی بی رحمانه با رقیب قدیمی لیورپول 0-2 اورتون؛ تخریب سنگر 10 ساله قرمزها در مرسی ساید رئال وایادولید 0-1 رئال مادرید؛ برد ارزشمند و اختلاف 3 امتیازی با صدر جدول برنامه بازی های مهم امروز (3 اسفند) / صبحانه ورزشی طرفداری

لیگ برتر انگلیس:
وست هم - تاتنهام / ساعت 15:30
استون ویلا - لستر سیتی / ساعت 17:35
آرسنال - منچسترسیتی / ساعت 20
منچستریونایتد - نیوکاسل / ساعت 22:30

لالیگا:
بارسلونا - کادیز / ساعت 16:30
رئال سوسیداد - آلاوز / ساعت 18:45
اتلتیک بیلبائو - ویارئال / ساعت 23:30

بوندس لیگا:
آگزبورگ - بایر لورکوزن / ساعت 16
هرتابرلین - لایپزیش / ساعت 18

سری آ:
میلان - اینتر / ساعت 17:30
آتالانتا - ناپولی / ساعت 20:30
بنونتو - رم / ساعت 23:15

لوشمپیونه:
لوریان - لیل / ساعت 19:30
پاری سن ژرمن - موناکو / ساعت 23:30

صبحانه ورزشی 1399/12/3؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 2 اسفند 1399 داریوش شجاعیان در برف تگزاس دژاگه، شجاعی و سایر دوستان

 

اخبار داغ 

علی کریمی از حضور در تلویزیون انصراف داد؛ این برنامه نمایشی است! محمود فکری در استقلال ماندنی شد درخواست اعدام برای خلبان تهرانی که مشروب خورد + جزییات دادگاه ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت گل تماشایی ارلینگ هالند به شالکه (شالکه 0-2 دورتموند) یورگن کلوپ: شکست را عمیقا احساس می کنیم ولی راهی جز ادامه دادن به تلاش وجود ندارد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش تأیید کرد که باشگاه بایرن مونیخ با او تماس گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک که گفته می‌شود اصلی‌ترین گزینه بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل در پایان فصل جاری است، در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش و نسبت دادن او به حضور روی نیمکت باواریایی‌ها، به سایت «90minuten» اتریش گفت: تماسی از جانب بایرن مونیخ با من گرفته شد که این موضوع را به اتحادیه فوتبال اتریش اطلاع دادم.

سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال اتریش تصریح کرد: ما رابطه بسیار قابل اعتمادی داریم (اشاره به رابطه‌اش با اتحادیه فوتبال اتریش ). تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو 2024 متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم و در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که به طور فشرده و ملموس به بحث‌های مطرح شده فکر کنیم.

اتریش در گروه D مسابقات یورو 2024 با تیم‌های لهستان، هلند و فرانسه همگروه است. سرمربی پیشین  هانوفر، اشتوتگارت، شالکه، هوفنهایم، لایپزیگ و منچستریونایتد در صورت توافق با بایرنی‌ها، می‌تواند پس از مسابقات یورو 2024 هدایت باواریایی‌ها را برعهده بگیرد.

رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد

تیم تحت هدایت توماس توخل قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کرد و در دور دوم جام حذفی آلمان هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد، هر چند باواریایی‌ها با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز نسبت به کسب یک جام در فصل جاری امیدوار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم