Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز قرآن کریم آستان مطهر علوی از برگزاری نشست ملی مجازی موسسه های قرآنی در چارچوب فعالیت های هفته قرآنی علوی

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، استاد«حسن العامری» عضو شعبه ارتباطات خارجی در مرکز قرآن کریم آستان مطهر علوی گفت: نشست ملی مجازی موسسه های قرآنی امروز ( یکشنبه سوم اسفند 1399 مطابق با 21 فوریه 2021) درچارچوب فعالیت های هفته قرآنی علوی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

العامری افزود: یک هیئت از مرکز قرآن کریم این آستان برای دیدار مسئولان موسسه ها و نهادهای قرآنی به بغداد سفر کرد و دعوت نامه هایی را برای حضور آنها در این نشست ارایه کرده است.

 

وی ادامه داد: این هیئت با مسئولان مرکزقرآن کریم در آستان مقدس کاظمین، مرکز ملی علوم قرآن کریم در دیوان وقف شیعی، مشیخة المقاری عراق در دیوان وقف سنی، مرکز عراقی قرآن کریم در دیوان وقف سنی دیدار کرد.

 

عضو این شعبه گفت: این سفر تنها برای ارسال دعوت نامه ها نبوده است، بلکه به منظور تحکیم روابط با نهادها قرآنی و گفتگو با مسئولان آنها درباره فعالیت های قرآنی و چگونگی برپایی محافل قرآنی و توسعه آنها در زمان شیوع ویروس کرونا انجام شد.

 

این نشست ملی مجازی برای نهادها و موسسه های قرآنی یکی از فعالیت های مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی است که در چارچوب هفته قرآنی علوی و به مناسبت میلاد امام علی بن ابی طالب(ع) و همزمان با نهمین سالروز تاسیس مرکز قرآن کریم برگزار می شود.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان مطهر علوی نشست قرآن کریم موسسه های قرآنی نشست ملی مجازی مرکز قرآن کریم قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد

محمد حسن توشکان در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: این برنامه به منظور گرامیداشت رشادت‌های معلمان و مربیان عرصه تعلیم و تربیت با حضور اقشار مختلف مردم شهر آبدان در مسجد امام حسین (ع) این شهر برگزار شد.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت معراج آبدان بیان کرد: در این محفل نورانی قاری نوجوان ممتاز شهرستانی برادر سید علی حسینی به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت.

وی در ادامه افزود: مؤسسه قرآن و عترت معراج شهر آبدان در طول سال با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی‌های تلاوت تدبری قرآن در مساجد و محافل، با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با مفاهیم قرآنی اقدام به برگزاری محافل قرآنی با همکاری، فعالان قرآنی شهر آبدان، امور فرهنگی مسجد امام حسین (ع)، کانون فرهنگی خورشید ولایت و کانون تخصصی قرآن کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر برگزار می‌کند.

کد خبر 6100192

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های قرآنی دانشجویی به ۱۰ برابر هم برسد کافی نیست
  • بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل به ایستگاه آخر رسید
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • کریم منصوری: «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر