Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@07:32:56 GMT

هشدار قاطعانه فرمانده ارتشی به آمریکا

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۱۶۶۵

هشدار قاطعانه فرمانده ارتشی به آمریکا

 دریادار حبیب‌الله سیاری، روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره رزم مقدماتی ذخیره نظام ویژه نخبگان که در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش برگزار شد، افزود: دفاع از امنیت و تمامیت ارضی کشور بر همه واجب است، همانگونه که در ۸ سال دفاع مقدس همه مردم به میدان آمدند و نگذاشتند اندکی از خاک کشور در تصرف دشمن بماند و یا انقلاب تهدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه امنیت کشور وابسته به اقدامات نیروهای مسلح است، افزود: هرچه آمادگی‌های نیروی‌های مسلح بالاتر باشد بازدارندگی بیشتر ایجاد می‌شود. بازدارندگی یعنی اینکه آمادگی نیروهای مسلح آنچنان بالا باشد که دشمن در محاسبات خود به این نتیجه برسد که هزینه جنگ برای او بسیار بالاست و از جنگ پشیمان شود.

سیاری با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه ایران گفت: دشمن ما برای اینکه دوباره به کشور ما برگردد از هیچ اقدامی صرفه‌نظر نکرده و در چند سال گذشته هم در شرق و غرب کشور ما عملیات نظامی انجام داده تا با این تهدیدات ما را بترساند و وادار به کاری کند که او می‌خواهد و به همین دلیل همواره از گزینه‌های روی میز سخن گفته‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن از توانمندی‌های دفاعی ایران ترس دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان روی ایمان، اعتقادات و شهادت طلبی مردم ما حساب می‌کند و می‌داند که اگر دست از پا خطا کند ضربات سختی خواهد خورد.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: تا زمانی که مردم و جوانان ما آماده دفاع از کشور باشند دشمن نمی‌تواند اقدام موثری علیه کشور ما داشته باشد اما اگر از آمادگی برای دفاع از کشور غافل شویم مطمئن باشید که آنها دست از جنایات و توطئه‌ها برنمی‌دارند.

امیر سیاری وظیفه نیروهای مسلح را تامین امنیت و دفاع از تمامیت ارضی کشور دانست و گفت: در نیروهای مسلح تجهیزات و تسلیحات مختلفی برای انجام وظایف محوله وجود دارد اما این به برکت انقلاب اسلامی است که برای تهیه تجهیزات مورد نیاز دفاع روی پای خود ایستاده‌ایم و نیازی به کسی نداریم.

وی با اشاره به جایگاه نیروهای وظیفه در نیروهای مسلح یادآور شد: قسمت بزرگی از بدنه نیروهای مسلح را سربازان وظیفه تشکیل می‌دهند که به دلیل نیرو و نشاط جوانی یک شادابی و کارآمدی را در کنار نیروهای کادر و آموزش دیده برای نیروهای مسلح به همراه دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: جوانان ما به سربازی می‌آیند که آمادگی و آموزش‌های لازم را کسب کنند تا در صورت نیاز بتوانند به بهترین نحو ممکن از کشور دفاع کنند.

سیاری جامعه‌پذیری و تربیت جمعی را یکی دیگر از اهداف آموزش در دوره سربازی دانست و افزود: دوره مقدس سربازی حداقل‌های آمادگی برای دفاع از کشور را به سربازان وظیفه می‌آموزد.

وی با اشاره به رعایت کامل اصول بهداشتی در پادگان‌ها، گفت: با توجه به اسناد و مدارک موجود و بعد از یک سال از شیوع ویروس کرونا در کشور، ثابت شده که مراکز نظامی از سالم‌ترین مراکز هستند و کمترین مسئله را در این خصوص داشته‌اند.  

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح در مقابله با کرونا در کشور تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح از اولین روز شیوع ویروس کرونا در کشور به میدان مقابله با کرونا و خدمت‌رسانی به مردم آمدند و همچنان با قدرت و ظرفیت بالا در حال ارائه خدمات به مردم تا پایان کرونا هستند و خواهند بود.

27215

کد خبر 1488490

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر دریادار سیاری نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار استقرار و راه اندازی یگانی از ارتش جمهوری اسلامی در این استان شد و گفت: این خواسته مردم از فرمانده ارتش است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دوگنبدان، سید علی احمدزاده در اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش، اظهار داشت: انتظار می‌رود فرمانده ارتش برای استقرار یگانی از ارتش در این استان اهتمام داشته باشند و مجموعه دولت و نیروهای نظامی نیز آمادگی کامل برای همکاری را دارند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 208 شهید از دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد ارتشی هستند، عنوان کرد: 113 آزاده، 540 جانباز و 7 هزار رزمنده ارتشی در این استان داریم در حالی هیچ یگانی از ارتش در دوران جنگ 8 ساله در این دیار مستقر نبوده است‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: برگزاری باشکوه کنگره بزرگ شهدای کهگیلویه و بویراحمد در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده که امروز با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتشی استان کار وارد فاز اجرایی شده و به تناسب یادواره و اجلاسیه‌های متعدد شهدا برگزار خواهد شد.

احمدزاده طنین صدای دوباره شهید و شهادت در این دیار را مایه افتخار دانست و افزود: مردم ایران اسلامی قدردان نیروهای نظامی به عنوان مدافعان امنیت و حافظان منافع کشور هستند و می‌دانند آرامش جامعه مرهون از خودگذشتگی این عزیزان است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش