Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متعاقب اعلام گزارش و انتشار اخبار مربوط به یک مورد کودک آزاری در منطقه سبزوار - ششتمد، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از رئیس حوزه قضائی ششتمد خواست تا با جدیت و با قید فوریت نسبت به دستگیری متهم یا متهمین این پرونده اقدام کند.

براتعلی محمدی، رئیس حوزه قضائی ششتمد نیز با اشاره به تشکیل پرونده در این زمینه گفت: از ابتدای تشکیل پرونده با موضوع کودک آزاری اقدامات ویژه ای باهدف دستگیری متهمین آغاز و این اقدامات تا این لحظه ادامه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه صدمات متعددی به این کودک وارد شده و این پسر بچه هم اکنون تحت مراقبت‌های درمانی قرار دارد.

قاضی محمدی خاطر نشان کرد: تحقیقات و اقدامات ویژه در این زمینه تا حصول نتیجه ادامه خواهد یافت و در این مسیر از تمام ظرفیت‌های محلی و استانی ضابطین بهره گرفته خواهد شد.

گفتنی است؛ دانیال ۹ ساله کودکی است که پس از جدایی پدر و مادرش با پدر و نامادری‌اش زندگی می کرده است وی توسط پدرش مورد شکنجه قرار می‌گیرد، پدر این کودک را در یک انبار کاه در یکی از روستاهای اطراف سبزوار حبس و مورد ازار جسمی و روحی قرار می‌دهد تا اینکه کودک با علائم ضرب و شتم، سوءتغذیه و درحالی که از ناحیه دست دچار شکستگی بوده است توسط مأموران پیدا و به بیمارستان منتقل می‌شود.

حسین دولت آبادی، سرپرست اداره بهزیستی سبزوار در این خصوص می‌گوید: اعتیاد به مواد مخدر والدین عامل نخست کودک آزاری در شهرستان سبزوار است و پس از آن آسیب‌های اجتماعی، اختلالات روانی و طلاق از دیگر علل آزار کودکان به شمار می‌آید.

کد خبر 5152199

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی دادگستری خراسان رضوی کودک آزاری شهرستان سبزوار ویروس کرونا زلزله کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر سی سخت خطبه های نماز جمعه شهرکرد اردبیل شهرستان کرج زمین لرزه بارش برف مشهد کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری/ ربایندگان یسنا به جرم خود اقرار کردند

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده انتظامی گلستان گفت: ٢ عامل اصلی ربایش «یسنا» دختر بچه چهار ساله از اهالی روستای «یلی بدراق» شهرستان کلاله به بزه ارتکابی خود اقرار کرده‌اند.

ایسنا نوشت: یکی از مجرمان متواری در شهرستان دیگری دستگیر شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902827

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • تاکید عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه
  • فوری/ ربایندگان یسنا به جرم خود اقرار کردند
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • کمک فوری / نگذاریم این کودک بیمار بمیرد