Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سمانیوز، وزیر سابق رژیم صهیونیستی خواستار جلوگیری از ورود واکسن کرونا به نوار غزه شد.

آیلیت شاکید در مصاحبه‌ای با شبکه کان در توجیه خواست غیر انسانی خود گفت: اجساد سربازان اسرائیلی در غزه نگهداری می‌شوند، بنابراین کابینه نباید به آن‌ها (مردم غزه) کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام سابق کابینه رژیم صهیونیستی گفت: مادامی که اجساد نظامیان ما در دست آنهاست باید خود مستقل اقدام کنند و حتی دسترسی به کمک‌های بشردوستانه نداشته باشند.

شاکید که در سال ۲۰۱۵ وزیر دادگستری در کابینه رژیم صهیونیستی بود، با طرح دلایل واهی گفت: باید جلوی کمک‌های بشردوستانه به این منطقه گرفته شود و مردم غزه باید از کرونا بمیرند.

«می الکلیله» وزیر بهداشت فلسطین، پیشتر اعلام کرد مقامات صهیونیست مانع ورود دو هزار دوز واکسن ضد کرونای «اسپوتنیک وی» روسیه به نوار غزه شدند که این وزارتخانه سفارش داده بود. او گفت مقامات صهیونیست مسئولیت کامل این اقدام خودسرانه را که مخالف تمامی قوانین و توافقنامه‌های بین المللی است، بر عهده دارند.

معاون مدیر نظارت اولیه وزارت بهداشت در نوار غزه دوشنبه گذشته اعلام کرده بود که امروز دو هزار دوز واکسن اسپوتنیک وی وارد نوار غزه می‌شود. محموله‌های بعدی واکسن کرونا، در طی روز‌ها و هفته‌های آتی، وارد غزه می‌شود. منابع عبری زبان پیش بینی کردند بنی گانتس، وزیر جنگ و آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در روز‌های آینده با درخواست ارسالی از طرف تشکیلات خودگردان فلسطین برای انتقال ده‌ها هزار دوز واکسن کرونا به نوار غزه موافقت خواهند کرد.

بنا به گزارش پایگاه صهیونیستی واللا، مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین با مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی تماس گرفته و خواستار تأیید انتقال این واکسن‌ها شده اند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوار غزه واکسن کرونا رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد

به نقل از پایگاه خبری «عمون» اردن، «محمود عباس» امروز (یکشنبه) طی سخنانی در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض درباره هر گونه حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح هشدار داد.

وی با تاکید بر اینکه اگر اسرائیل به رفح حمله کند، بزرگ‌ترین فاجعه در تاریخ ملت فلسطین اتفاق می‌افتد، از آمریکا خواست تا مانع یورش رژیم صهیونیستی به رفح شود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره اوضاع کرانه باختری نیز ابراز نگرانی کرد و گفت: بیم آن می‌رود که اسرائیل به کوچاندن فلسطینیان کرانه باختری به سمت اردن روی آورد، اما ما تحت هیچ شرایطی کوچاندن اجباری فلسطینیان از وطنشان را نمی‌پذیریم.

وی افزود که اردن و مصر قاطعانه با کوچاندن فلسطینیان به این کشور‌ها مخالفت کرده‌اند.

محمود عباس ضمن درخواست از جامعه جهانی برای به رسمیت شناختن عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، تأکید کرد: ما برای دستیابی به حل و فصل سیاسی و تجمیع غزه و کرانه باختری در یک کشور مستقل فلسطین تلاش می‌کنیم.

از سوی دیگر منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از موافقت «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۰۵ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۵ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است