Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:53:10 GMT

شب موسیقی «منیم ایرانیم» در تبریز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۱۷۶۶

شب موسیقی «منیم ایرانیم» در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، "غلامرضا میرزازاده"  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این مراسم روز سه شنبه پنجم اسفندماه جاری از ساعت ۱۵:۳۰ در محل تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز با حضور تعداد محدودی از هنرمندان و مسئولین فرهنگی هنری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی،  برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مراسم ضمن رونمایی از نماهنگ حماسی ملی « ایرانیم»، از ۳۰ نفر عوامل تولید این مجموعه تقدیر بعمل خواهد آمد.

رئیس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی تصریح کرد: این‌ نماهنگ با شعر محمد‌رنجی، آهنگسازی غلامرضا میرزازاده، تنظیم شاهرخ پناهی فرد و کارگردانی هادی طاهرفر، با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، انجمن موسیقی آذربایجان شرقی، کانون فرهنگ، هنر و ادب تبریز و صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در موسسه ندای ایماژ تبریز تولید شده است.

میرزازاده گفت: این نماهنگ با صدای حسن جداری، فریبرز دانایی، مهدی حمزه زاده، محمدرضا جدیری، شهرام آبرومند، یونس برومند، احد تابع خیام و حمیدرضا رضایی از ۵ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و تهران تولید گردیده است.

وی افزود: در این مراسم از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان آذربایجان شرقی هم تقدیر خواهد شد.

گفتنی است امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری این جشنواره بصورت غیرحضوری و براساس فیلم‌های ارسالی شرکت کنندگان بود.

انجمن موسیقی آذربایجان شرقی در تمام مراحل این جشنواره از مرحله اطلاع رسانی فرخوان ، بازبینی اولیه، داوری نهایی و هم اکنون تقدیر از برگزیدگان آن با دبیرخانه جشنواره و انجمن موسیقی ایران همکاری داشته است.

امسال هم همانند دوره های قبل، استان آذربایجان شرقی آمار خوب و فابل قبولی در این جشنواره داشت و راه یابی ۵۲ هنرمند‌جوان به مرحله نهایی، نشان از وجود استعدادهای درخشانی در موسیقی این استان دارد.

از این تعداد، ۲۷ نفر از مقام آوران و تقدیرشدگان در این مراسم جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/60001

 

منبع: فارس

کلیدواژه: موسیقی آذربایجان شرقی تبریز فرهنگ خبرگزاری فارس فارس تبریز صدا و سیما آذربایجان شرقی انجمن موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز

خلیل اللهی گفت: با توسعه یافتن این شورا‌ها و افزایش تعدا آنها فلسفه اصلی تشکیل آنها منحرف شد و تبدیل به اداره شد و به جای ریش سفیدان جوان‌ها روی کار آمدند.

وی همچنین به مشکل کمبود نیرو در شورا‌های حل اختلاف نیز اشاره کرد و گفت: نیروی این شورا‌ها بیشتر جذب دادگستری شده اند و این مسئله کیفیت این شورا‌ها را تقلیل داده است.

قربانی معاون قضایی دادگستری استان نیز گفت: هدف این نشست منطقه‌ای که استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل زنجان قزوین و گیلان نیز حضور دارند بررسی مسائل و مشکلات موجود در زمینه معایب و مزایای دادگاه‌های صلح، داوری، میانجیگری کمبودنیرو در شورا‌های حل اختلاف و بررسی معایب تعریف قضاوت در حوزه کسب و کار است تا نتایج آن به همایش تخصصی که در مشهد برگزار خواهد شد ارجاع داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه