Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تأکید بر لزوم هوشمندسازی خدمات شهری برای پاسخگویی به نیاز‌های روز شهروندان گفت: رونمایی از سامانه‌های مدیریت تخلفات و ساماندهی مشاغل، مدیریت کیوسک‌های شهری و سامان بازار می‌تواند زمینه را برای خدمت‌رسانی مطلوب فراهم کند. خبرگزاری میزان- به گزارش روابط‌ عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در مراسم رونمایی از پروژه‌های هوشمند شهرداری تهران که با حضور شهردار تهران و اعضای شورای شهر برگزار شده بود، تاکید کرد: با توجه به تغییر نیاز شهروندان در جامعه، برای خدمت‌رسانی باید به سمت هوشمندسازی خدمات حرکت کرد چراکه این امر راهی برای پاسخگویی به نیاز‌های جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که سامانه سامان بازار نیاز امروز همه کلان‌شهرهاست، افزود: سامان بازار با ساماندهی دست‌فروشان و مدیریت الکترونیکی و عادلانه روزبازار‌ها و شب بازار‌ها امکان جانمایی ۶ هزار دست‌فروش را فراهم کرده است. علاوه بر این با ثبت‌نام دست‌فروشان سطح شهر، بانک اطلاعاتی جامعی برای برنامه‌ریزی‌های آتی ایجاد می‌کند.
 مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به پیگیری و صدور ۷ هزار رأی مزاحمت مشاغل و اصناف در پایتخت اظهار کرد: این پرونده‌ها تاکنون به شکل دستی پیگیری می‌شدند، اما با استفاده از سامانه مدیریت تخلفات شهری و ساماندهی مشاغل، رسیدگی به شکایات شهروندان از مشاغل مزاحم در بافت مسکونی با اتصال به سایر سامانه‌های مرتبط به‌صورت هوشمند و شفاف پیگیری می‌شود.   بیشتر بخوانید: برای تهران زیبنده نیست که متکی به منابع دولت باشد
مفاخریان درباره نظارت بر فعالیت کیوسک‌های شهر تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۲۰۰ کیوسک در سطح تهران فعال هستند و سامانه مدیریت کیوسک‌های شهری به‌عنوان سومین سامانه رونمایی شده در این مراسم، با الکترونیکی کردن فرایند نظارت، باعث شفافیت بیشتر عملکرد شهرداری در این حوزه خواهد شد.

 وی درباره اقدامات آتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر برای ارائه خدمات هوشمند گفت: سامانه زنده گیری سگ‌های بدون صاحب برای نظارت دقیق و هوشمند در فرایند زنده گیری تا واگذاری سگ‌ها نیز در دست اقدام است که تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تهران به همراه اعضای شورای شهر به بهره‌برداری از ۱۲ پروژه شهری در زمینه هوشمندسازی و حذف فرایند‌های دستی اقدام کرد. سه سامانه مربوط به ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران نیز در این مراسم رونمایی شد.
انتهای پیام/ برچسب ها: سامانه هوشمند شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سامانه هوشمند شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود

به نقل از شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیاز‌های اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع در بازار همشهری ۱۷ واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ایجاد تسهیلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همکاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحویل زمین، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم یاری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمینه فعالیت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نماید. در نهایت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمایه، ساماندهی مشاغل مختلف و کسب درآمد پایدار می‌گردد و از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری کاسته، که این امر باعث کاهش ترافیک و مصرف انرژی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود