Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@22:04:47 GMT

۲۰۰ کیلو تریاک دررامهرمز کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۱۹۸۷

۲۰۰ کیلو تریاک دررامهرمز کشف شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان رامهرمز خبر داد.

سردار "سید محمد صالحی" با اعلام این خبر اظهار داشت:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی مستمر در روز گذشته ۲ دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر را در محورهای مواصلاتی رامهرمز شناسایی و با همکاری عوامل انتظامی آن شهرستان طی عملیاتی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان عنوان داشت: در این رابطه ۴ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سردار صالحی تاکید کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان

ایسنا/کردستان جانشین فرمانده انتظامی کردستان، از انهدام هشت باند و تشکیل سه هزار و ۹۴۶ پرونده طی سال گذشته در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان خبر داد.

سردار لطف‌الله دارابی امروز پنجشنبه(۱۲ اردیبهشت) در جلسه شورای مواد مخدر کردستان اظهار کرد: سال گذشته هزار و ۲۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و سه هزار و ۸۶۱ نفر در این رابطه دستگیر، هشت باند منهدم و سه هزار و ۹۴۶ پرونده تشکیل شد.

وی آمار کشفیات مواد مخدر در سال جاری را ۱۹۸ کیلوگرم اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد بیشتر است.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان، اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۷۶ معتاد متجاهر در استان جمع آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند که ۲۲ نفر آنان سابقه سرقت داشتند.

وی با بیان اینکه از این ۲۷۶ معتاد متجاهر، ۱۰۰ نفر نیز سابقه تکرار نگهداری در کمپ دارند، اظهار کرد: سال گذشته نیز ۲ هزار و ۵۶ معتاد متجاهر در استان جمع آوری و تحویل کمپ ها شدند.

سردار دارابی از توقیف ۱۵۹ دستگاه متخلف در رابطه با قاچاق در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز تاکنون ۵۲۳ نفر در بحث توزیع مواد مخدر دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش نشان می دهد.

وی به دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر در سال گذشته با ۴۶ درصد کاهش اشاره کرد و افزود: امسال هم ۱۲۴ خرده فرش مواد مخدر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتطامی کردستان یادآور شد: نبود کمپ ماده ۱۶ در سقز باعث نارضایتی مردم شده و امیدواریم اقدامی برای احداث این کمپ در شهرستان انجام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد