Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@17:54:51 GMT

دستگیری ۳ نفر شکارچی غیر مجاز در گچساران

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۱۹۹۷

دستگیری ۳ نفر شکارچی غیر مجاز در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سید محمد موسوی از دستگیری ۳ نفر شکارچی غیرمجاز توسط ماموران پاسگاه انتظامی باباکلان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت:  ماموران پاسگاه باباکلان این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی  وکمک ماموران محیط زیست شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۳نفر شکارچی غیرمجاز با خودرو سواری ال ۹۰ مشکوک ،ماموران  خودرو را متوقف  وشکارچیان را دستگیر نمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    

وی افزود: مأموران از متهمان دستگیرشده،۳ قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی وگلوله زنی غیر مجاز، بهمراه ۵۵ عدد فشنگ ، ۱۲ پرنده شکارشده(۷ پرنده  تیهو و۵ پرنده دیگر) ضبط و کشف نمودند .  

سرهنگ موسوی   تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ انتقال یافت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش معروف با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با سلاح سرد اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی شده است که متهم با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آنها حمله ور شد.

سرهنگ تجری با اشاره به اینکه علی رغم تذکر و هشدار پلیس این فرد شرور به اعمال مجرمانه خود ادامه داد، گفت: ماموران کلانتری به سرعت وارد عمل شده و ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان