Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت وگوی شبکه العربیه عربستان سعودی با رغد دختر صدام سفاک، با واکنش تند جامعه عراق مواجه شد.

بسیاری از مردم عراق این اقدام را تلاش عربستان سعودی برای بهبود وجهه حزب ددمنش بعث دانستند.

عربستان سعودی، امارات، آمریکا و رژیم صهیونیستی معتقدند که الان زمان اجرای مرحله دوم توطئه شان برای بازگرداندن عراق به دوران قبل از سال ۲۰۰۳ فرا رسیده است چرا که در مرحله اول موفق شدند تظاهرات مردم عراق برای احقاق حقوقشان را با استفاده از باند‌های جوکری و مزدوران سفارت آمریکا در بغداد، به سمت حمله به مرجعیت دینی، شعائر حسینی، حشد الشعبی، شهدای وطن و تخریب رابطه تاریخی ایران و عراق، سوق دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله دوم این توطئه قرار است رغد به عنوان سمبلی مطرح شود که قادر است لبخند را مجددا به چهره مردم عراق بازگرداند، او به طرزی احمقانه اینگونه وانمود کرد که وضع عراق در زمان رژیم پدرش بسیار بهتر از الان بوده و همه می‌خواهند که به آن دوران زیبا بازگردند!

کارشناسان معتقدند که فشار آوردن بر العربیه برای توقف پخش این گفتگو اشتباه است بلکه برعکس، مردم عراق باید به این دلایل از پخش گفت وگوی مزبور از شبکه العربیه تشکر کنند.

این گفتگو چهره پلید ائتلاف سعودی - اماراتی – صدامی بعثی داعشی را به خوبی نشان داد.

خاطره گور‌های جمعی، سلاح شیمیایی، جنایت انفال، انتفاضه شعبانیه، کشتار حلبچه، اخراج صد‌ها هزار عراقی به اتهام ایرانی الاصل بودن، بازداشت و اعدام بیش از ۲۰ هزار نفر از فرزندانشان، دفن صد‌ها هزار عراقی در صحرا، تغییر بافت جمعیتی عراق، حمله به ایران و کویت، خشک کردن هور‌ها و مرگ بیش از یک میلیون عراقی بر اثر محاصره که مردم در دو دهه گذشته آن را فراموش کرده بودند، را در اذهان زنده کرد.

چهره واقعی به اصطلاح قهرمانان رژیم صدام را برای نسل جوان عراق که در آن زمان زندگی نمی‌کردند، برملا کرد، خصوصا وقتی ریم دختر علی شیمیایی جنایتکار معروف، رغد را تهدید کرد که اسرارش را افشا خواهد کرد.

این گفتگو ماهیت واقعی صدام و حزب بعث را برای نسلی نشان داد که در آن دوران نمی‌زیستند و این موارد را برایشان یادآوری کرد.

صدام دستور قتل همسر رغد را صادر کرد.

عموی رغد به نام علی شیمیایی، سر حسین کامل همسر رغد را برید و برای صدام هدیه فرستاد.

صدام، عدنان خیرالله دایی رغد را با انفجار بالگرد به قتل رساند.

برادر رغد کوشید عموی خود وطبان را به قتل برساند.

بیشتر بخوانید

مشروعیت‌بخشی به حزب منحله «بعث»توسط شبکه سعودی/ راز یک گفتگوی جنجالی

علی شیمیایی عموی رغد، صدام کامل شوهر خواهر رغد را به قتل رساند و مادر حسین کامل همسر رغد را که پیرزنی بیش نبود، شکنجه کرد و زبانش را برید.

حسین کامل همسر رغد، بارگاه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا را گلوله باران کرد.

صدام پدر رغد، احمد حسن البکر و تمام فرزندانش را به قتل رساند.

قصی برادر رغد، هزاران زندانی عراقی را فقط به خاطر اینکه عراق در محاصره بود و دولت توان تامین هزینه نگهداری شان را نداشت، به قتل رساند.

عدی برادر رغد، به خاطر سادیسمی که داشت، جوانان را جلوی شیر‌ها و ببر‌هایی که داشت می‌انداخت تا آنان را بخورند و او از تماشای این صحنه لذت ببرد.

پس مردم عراق باید از شبکه العربیه تشکر کنند که آنان را با ماهیت پلید خانواده جنایتکار، کینه توز، متعفن و رذل صدام آشنا کرد.

مردم عراق باید از العربیه تشکر کنند که برخی از سیاستمداران عراقی را از خواب غفلت بیدار کرد که به خاطر سوء مدیریتشان، عراق را به جایی رساندند که امروز دلقکی مانند رغد جرأت یافته خود را به عنوان نجات دهنده عراق از مشکلات معرفی کند.

مردم عراق باید از العربیه تشکر کنند که چهره واقعی توطئه آمریکایی اسرائیلی سعودی اماراتی برای بازگرداندن حزب بعث صدام به حکومت را افشا کرد، حزبی که مردم عراق در سال ۲۰۰۳ جسدش را تا ابد در گورستان تاریخ دفن کردند.

مردم عراق باید از العربیه تشکر کنند که به یادشان آورد که باید سرزمینشان را از لوث وجود باند‌های جوکری و پس مانده‌های حزب بعث پاکسازی کنند.

منبع:العالم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه العربیه مردم عراق رغد صدام مردم عراق قتل رساند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها

                به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مردم دارالمومنین همدان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

نسل‌کشی ادامه‌دار صهیونیست‌ها و آمریکا با گذشت چند ماه از جنگ همچنان ادامه دارد و به همین منظور مردم چهار استان ایلام، البرز، کرمان و همدان امروز بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه راهـپیـمایـی کردند.

مردم مومن همدان ضمنِ محکومیتِ این جنایاتِ وحشیانه؛ همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزۀ مقاوم و فلسطین قهرمان اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • تجمع مردم یمن در محکومیت نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت