Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،آرش علی پور مسئول روابط عمومی منطقه ۲ شهرداری قزوین با اشاره به طرح ساماندهی دست‌فروشان در روز‌های پایانی سال گفت: با توجه به شرایط اقتصادی خاص کشور و مشکلات معیشتی که مردم با آن روبه‌رو هستند شهرداری از برخورد‌های پرتنش با دست‌فروشان خودداری کرده و طرح‌های ساماندهی را جایگزین جمع‌آوری دست‌فروشان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی پور افزود: با تماس‌های پی در پی شهروندان با سامانه ۱۳۷ و اشاره به سد معبر فروشندگان میوه و تره‌بار در منطقه ۲ شهرداری قزوین طی دو هفته اخیر به‌تمامی دست‌فروشانی که در این منطقه اقدام به فروش میوه و سایر کالا‌ها در کنار خیابان کرده‌اند تذکر داده‌ایم.

مسئول روابط عمومی منطقه ۲ شهرداری قزوین اضافه کرد: در این تذکرات از فروشندگان درخواست کرده‌ایم  به‌ جای حضور در کنار خیابان‌ها فروش خود را به‌روز بازار‌ها منتقل کنند تا نظم عبور و مرور شهر به هم نخورد.

او گفت: در حال حاضر در پهنه شهرداری منطقه ۲ شهرداری قزوین جمعه‌بازار از تقاطع میدان مادر تا تقاطع شهید باهنر، سه‌شنبه‌بازار در محوطه سلام گاه، شنبه‌بازار در مینودر، چهارشنبه‌بازار در محله پونک و جانبازان دایر می‌شوند و این فروشندگان می‌توانند به‌روز بازار‌های یادشده برای فروش اجناس خود مراجعه کنند.

علی پور افزود: دیگر برنامه‌ای که در دستور کار شهرداری‌ها قرار دارد مقرر کردن فضایی برای حضور ماشین‌های فروش تره‌بار است که نمونه آن را در زمین مثلثی که نزدیک میدان حسن‌پور واقع شده است داریم، این محل هرروز جایگاه تجمع بارفروش‌ها است و تا امروز هم مبلغی جهت حضورشان در این نقطه از آن‌ها دریافت نشده است.

مسئول روابط عمومی منطقه ۲ شهرداری قزوین بیان کرد: با تمامی این راهکار‌ها دست‌فروشان معتقدند مسئله در دسترس بودن باعث فروش بهترشان می‌شود و به این جهت همکاری ضعیف‌تری با شهرداری دارند و آخرین تصمیم شهرداری در صورت عدم موفقیت نسبت به ساماندهی این قشر طبق قانون و دستور دادستانی جمع‌آوری آن‌ها از کنار خیابان خواهد بود.

علی پور در ادامه گفت: خیابان امام خمینی (ره) تا زیر کانال بلوار معلم از جنوب به شمال، از محل دروازه رشت در غرب تا شهرک مینودر در شرق حوزه تحت پوشش شهرداری منطقه دو است در ماه‌های اخیر کمترین میزان اختلال در نظم شهر را داشته و این منطقه از شهرداری طبق وظیفه خود تلاش می‌کند موانع آسایش شهروندان و عوامل بر هم زننده نظم شهری را رفع نماید.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه خیابان ها ساماندهی دستفروشان شهرداری منطقه ۲ شهرداری قزوین دست فروشان علی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق، آغاز تحول در منطقه

آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسم سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) در سپاه صاحب الامر استان قزوین با تسلیت سالروز شهادت آن امام همام گفت: عصر جدیدی در منطقه آغاز شده که بازیگران اصلی آن پیروان پیامبراعظم صلوات الله علیه و امامان معصوم هستند. 

 آیت الله خاتمی افزود: در همین راستا عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح کشور علیه رژیم غاصب اسرائیل آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی ونظامی است.

وی همچنین در مراسم دیگری در مسجد شیخ الاسلام قزوین با تبیین شخصیت، فضایل و مناقب امام ششم شیعیان جهان گفت: بیش از چهار هزار نفر در مکتب امام صادق (ع) درس خواندند به طوریکه آن حضرت نقش مهم و تعیین کننده در تربیت شاگردان فرزانه و برجسته و همچنین تبیین معارف اسلام و گسترش علوم ایفا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه