Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان آلمانی در چندین شهر این کشور در اعتراض به محدودیت‌های شدید کرونایی که موجب اختلال در روند زندگی و درآمد آنها شده به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش برنا،  چندین شهر آلمان شاهد برگزاری تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی بود که پس از شیوع ویروس جهش‌ یافته انگلیسی در این کشور تشدید شده است.

خبرگزاری د.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پ.آ. آلمان امروز (یکشنبه) نوشت: در شهرهای مختلف آلمان ، صدها نفر علیه قوانین کرونایی تظاهرات کردند. طبق گفته پلیس برلین ، بیش از ۶۰۰ نفر در "راهپیمایی خاموش" این شهر شرکت کردند. شاهدان عینی از حضور دست کم هزار نفر در راهپیمایی برلین سخن می گویند. در مسیر این تظاهرات، اهالی با حضور در بالکن ها و با سوت زدن و سر دادن شعار، با معترضان همراهی کردند.

در هامبورگ و درسدن ، گروهی که خود را «دگر اندیش» می نامند با خودروهای خود در خیابان ها ظاهر شده و به رژه خودرویی در اعتراض به سیاست های محدود کننده دولت «آنگلا مرکل» پرداختند.

همچنین اعتراضاتی به محدودیت های کرونایی دولت آلمان در شهر های «گرا» و «ارفورت» انجام شد. به گفته مقامات پلیس ، این وضعیت تا بعد از ظهر به صورت  مسالمت آمیز ادامه داشت.

در شهر هامبورگ حدود ۲۲۰ خودرو در رژه اعتراضی شرکت کردند که شعارهایی مانند "آزاد نفس بکشید - آزادانه فکر کنید" یا "حقوق اساسی به جای حقوق واکسیناسیون" بر روی آنها قابل مشاهده بود.  

طبق گفته پلیس درسدن، در مجموع ۴۸۲ وسیله نقلیه در یک رژه اعتراضی در مرکز این شهر شرکت داشتند. پلیس ارفورت نیز از حضور دست کم ۵۰۰ معترض به محدودیت های کرونایی در تظاهرات این شهر خبر داده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهروندان آلمانی اعتراض به محدودیت های کرونایی محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، پلیس آمریکا در تازه‌ترین واکنش خشونت‌آمیز به تحصن دانشجویان معترض به جنگ غزه، دست‌کم ۲۵ تن از آنها را بازداشت کرد و چادر‌های دانشجویانی را که در محوطه دانشگاه ویرجینیا تحصن کرده بودند، برچید.

جالب آنکه به اذعان رسانه‌ها، تحصن تا زمانی که پلیس ضد شورش به سمت محوطه چمن پردیس دانشگاه یورش برد، کاملاً مسالمت‌آمیز و به‌دوراز هرگونه تنش بود.

هم‌زمان، خبر‌ها حاکی از آن است که دانشجویان معترض، با تکان دادن پرچم فلسطین، پوشیدن چفیه و سردادن شعار‌های ضد اسرائیلی، مراسم فارغ‌التحصیلی دانشگاه میشیگان را تحت‌الشعاع قرار داده‌اند.

دانشجویان دانشگاه‌های معتبر آمریکا برای دومین هفته متوالی در اعتراض به سیاست مصالحه‌جویانه دولت واشینگتن در قبال جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب می‌شود؛ دست به تحصن می‌زنند یا تجمعات اعتراضی برگزار می‌کنند.

آنها همچنین خواستار انصراف دانشگاه از سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تجاری حامی رژیم صهیونیستی هستند.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند