Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج از بهره برداری دو ایستگاه قطارشهری کرج در فروردین ماه سال 1400 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد حسین خلیلی اردکانی در خصوص پیشرفت قطار شهری کرج اظهار داشت: شورای اسلامی توجه خود را بر این دو ایستگاه k , f  ( ایستگاه ۴۵ متری گلشهر تا چهارراه طالقانی)تمرکز کرده که بلافاصله بعد از بهره‌برداری آن، اجرایی شدن فاز دوم خط دو را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج تصریح کرد: کلنگ پروژه قطار شهری کرج از سال ۱۳۸۵ به زمین زده شده و در طول 14 سال اخیر  به دلایل مختلف پیشرفتی نکرده است ولی ازدوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته است بطوریکه مردم رنگ قطار شهری را به چشم خود خواهند دید.

خلیلی اردکانی با بیان اینکه در خط  ۲ قطار شهری کرج کار ریل گذاری حدفاصل ایستگاه ۴۵ متری گلشهر تا جهانشهر کرج  عملیاتی شده است، افزود: این ۲ ایستگاه تا پایان فروردین ماه سال 1400 به بهره برداری می رسند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به برگزاری مستمر کارگروه فنی قطار شهری یادآور شد: متروی کرج یکی از دغدغه‌های مهم شورای پنجم است که فاز نخست قطار شهری (ایستگاه ۴۵ متری گلشهر تا چهارراه طالقانی) ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از ۱۳ درصد باقی مانده نیز هفت درصد مربوط به خرید تجهیزات است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال این کار تمام و خط اول راه اندازی می‌شود.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج با بیان اینکه مهم‌ترین تجهیزات مترو خریداری شده است، گفت: اعتبار راه اندازی قطار شهری کرج به صورت مشارکتی توسط شهرداری و دولت تأمین شده است و میزان پیشرفت این دو ایستگاه بیش از ۹۰ درصد است که البته برخی حوادث پیش‌بینی‌نشده باعث کند شدن روند پیشرفت پروژه شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مترو شهرداری کرج کرج قطارشهری شورای شهر کرج قطار شهری کرج بهره برداری شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، قطار شماره ۳۱۹ مشهد-تهران که صبح امروز چهارشنبه به دلیل نقص فنی در سامانه نیروکشش یا همان لوکوموتیو در ایستگاه فولاد متوقف شده بود پس از رفع نقص به مسیر خود ادامه داد.

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان بیان کرد: این قطار اتوبوسی نه در محوطه بیرونی بلکه در ایستگاه فولاد در نزدیکی نیشابور ۵۶ دقیقه به دلیل نقص فنی متوقف بود که در سریع‌ترین زمان ممکن نقص فنی قطار برطرف شد.

وی در خصوص اعتراض مسافران گرفتار نسبت به عدم باز کردن پنجره قطار هنگام توقف گفت: قطار دارای سامانه تهویه بوده و فضای واگن بسته و ایزوله است و طراحی قطار به نحوی است که پنجره‌ها امکان باز شدن ندارند.

کد خبر 6094173

دیگر خبرها

  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است