Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان ملی ایران، با پیشنهاد رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال و موافقت سید رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سردیس شادروان آیدین نیکخواه بهرامی کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال کشورمان در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، در موزه ورزش ایران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، سید رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و معاونین وزارت ورزش و جوانان و جمع زیادی از مدیران و قهرمانان برگزار شد، از سردیس مرحوم توفیق جهانبخت، مرحوم ناصر گیوه چی، عبدالله موحد، عباس جدیدی و حسین رضا زاده قهرمان جهان و المپیک رونمایی شد.

بیشتر بخوانید

پیروزی سخت آویژه صنعت مقابل نفت آبادان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود

وزیر ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند اما برای تغییر نام باید روال آن طی شود، ما کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها را داریم لذا خواهشمندیم هر باشگاهی اعم از خرد و بزرگ برای تغییر نام، مسیر قانونی خود را طی کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از 1517 تن از قهرمانان و دست اندرکاران ورزش که سال گذشته برای کشور افتخارآفرینی کردند با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود و 230 میلیارد تومان پاداش این عزیزان است.

وی افزود: متولی المپیک، کمیته ملی المپیک است و وزارت ورزش هم کمک می‌کند خصوصا در رشته‌های المپیکی مانند کشتی، تکواندو و وزنه برداری.

وزیر ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند اما برای تغییر نام باید روال آن طی شود. ما کمیسیون ماده 5 باشگاه ها را داریم لذا خواهشمندیم هر باشگاهی اعم از خرد و بزرگ برای تغییر نام، مسیر قانونی خود را طی کنند.

هاشمی تصریح کرد: حق پخش تلویزیونی صرفا متعلق به دو باشگاه فوتبال تهران نیست بلکه متعلق به ورزش است و باید گره آن گشوده شود در برنامه هفتم این موضوع دیده شده است که به آیین نامه‌ای که با کمک وزارت ورزش و سازمان صداوسیما تنظیم می‌شود و به تصویب هیات دولت می رسد، حواله شده است. با حق پخش بسیاری از مشکلات ورود بخش خصوصی به ورزش حل می‌شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک