Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@04:19:09 GMT

۱۳ دستگاه ماینر قاچاق در مهاباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۲۸۷۴

۱۳ دستگاه ماینر قاچاق در مهاباد کشف شد

 سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در پی خبر واصله مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در مهاباد، ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری دستگاه‌های ماینر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توحیدی با اشاره به رصد اطلاعاتی و اخذ مجوز قضایی، افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات به بازرسی از محل شناسایی شده پرداخته و ۱۳ دستگاه ماینر کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

۴ دستگاه ارز دیجیتالی در مهاباد کشف شد

۲۴ دستگاه ماینر در مهاباد کشف و ضبط شد

این مقام انتظامی ارزش ریالی ماینر‌های کشف شده را ۷۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: متهم پش از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

 فرمانده انتظامی مهاباد اذعان کرد: همچنین طی هفته گذشته ۹ دستگاه ماینر در خانه باغی در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان نگهداری می‌شد، کشف شد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی جرائم اقتصادی ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد

سرهنگ علی توکلی فرمانده انتظامی اشنویه گفت: در تداوم طرح‌های امنیت محله محور و با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در عملیاتی ضربتی، یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه‌دار را دستگیر کردند.

وی افزود:  متهم در بازجویی به چندین فقره کلاهبرداری اعم از جواهرات و پول نقد اعتراف کرده است.

سرهنگ توکلی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی نسبت به عودت مبلغ قابل توجهی از کلاهبرداری به مال‌باختگان اقدام شد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب