Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای جذب بازیکن در خط دفاعی تیمش به جمع‌بندی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خط دفاع تیم فوتبال پرسپولیس این فصل پس از جدایی شجاع خلیل زاده با مشکلاتی مواجه شد. ابتدا سید جلال حسینی و حسین کنعانی زادگان زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل می‌دادند و عملکرد خوبی را هم از خود به نمایش گذاشتند، اما اینکه روی نیمکت مدافع میانی تخصصی حضور نداشت، به یک معضل برای پرسپولیسی‌ها تبدیل شده بود که در صورت مصدومیت یک مدافع چه بازیکنی جایگزین او در خط دفاع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به فشردگی مسابقات هم دور از ذهن نبود که مصدومیت گریبان با ثبات‌ترین بازیکنان پرسپولیس را بگیرد.

در بازی با فولاد، اما به یکباره هر دو مدافع میانی یعنی سید جلال حسینی و حسین کنعانی زادگان مصدوم شدند. همین موضوع موجب شد تا اولین و تنها شکست پرسپولیس در نیم فصل اول مقابل آلومینیوم اراک رقم بخورد.

با این حال اولویت سرمربی پرسپولیس جذب یک مدافع میانی برای نیم فصل دوم است.

در همین راستا اسامی مانند علی نعمتی، فرشاد فرجی، عبدالله حسینی، علیرضا ابراهیمی نادر محمدی و ... برای حضور در پرسپولیس مطرح شد.

با توجه به این موضوع سرمربی پرسپولیس نام چهار مدافع را به باشگاه اعلام کرده تا در نهایت یکی از آن‌ها به پرسپولیس بپیوندند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس سید جلال حسینی حسین کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

به گزارش ورزش سه محمدمهدی احمدی مدافع چپ و میلاد سورگی وینگر جوان  پرسپولیس که در نیم فصل دوم خیلی کم حتی شانس نیمکت نشینی پیدا کرده اند همراه تیم خود به اراک رفتند.

امروز پرسپولیس برای بازی حام حذفی مقابل آلومینیوم با دو دستگاه اتوبوس به اراک رفت که از تصاویر کاروان سرخ ها مشخص شده احمدی و سورگی هم در لیست بازی فردای تیم خود حضور دارند.

در این سفر امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت تیم خود را همراهی نمی کنند تا امیرضا رفیعی و مهرشاد اسدی  دو دروازه بان سرخ ها برا بازی در اراک باشند.

پرسپولیس معمولا یک یا دو بازیکن بیشتر نیز در سفرهای شهرستان همراه خود می برد و احتمال این وجود دارد که سورگی یا احمدی در لحظات پایانی و ساعاتی مانده به شروع مسابقه از لیست تیم خود خط بخورند.

پرسپولیس در این مسابقه وحدت حنانوف را بعد از چند هفته در اختیار خواهد  داشت و این مدافع تاجیکستانی به احتمال زیاد در لیست بیست نفره تیمش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا