Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون قرآن و عترت، جلسه ستاد اجرایی نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه ستاد اجرایی نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با حضور «عبدالهادی فقهی زاده» و مسئولین کمیته های تخصصی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون قرآن وزیر ارشاد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته بر لزوم اهتمام بیشتر در جهت برگزاری هرچه باشکوه نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تاکید کرد و گفت: امیدواریم با هماهنگی های صورت گرفته هر چه زودتر مشکلات سخت افزاری سامانه آزمون برطرف شود و بتوانیم در خدمت آحاد علاقه مندان به ساحت مقدس قرآن در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت باشیم. 

 

وی به برگزاری متفاوت آزمون امسال با توجه به شرایط کرونایی کشور پرداخت و گفت: خوشبختانه تجربیات بسیار خوبی در آزمونهای ادوار گذشته کسب کرده ایم و می توان از آن در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت بهره برد.

 

در این جلسه مسئولین کمیته‌های تخصصی نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و فعالیت‌های صورت گرفته در کمیته های تحت پوشش خود پرداختند

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه ستاد اجرایی نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت کرونا نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  دبیر جشنواره هنر‌های نمایشی استان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف عمومی سازی و مردمی سازی نمایش در جامعه و ارتقا ظرفیت نمایشی با شعار این صحنه خانه ماست اقدام به برگزاری نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی کرده است.
 
خزاعی با بیان اینکه ۱۵ نمایش از مراکز و مدارس استان به دبیرخانه ارسال شد افزود: از بین نمایش ها، ۱۰ نمایش به جشنواره راه پیدا کرده و قرار است امروز بعد از اجرا هر ۱۰ نمایش، سه نمایش به عنوان برگزیده انتخاب و در مراسم اختتامیه فردا اعلام شود.

دبیر جشنواره هنر‌های نمایشی با بیان اینکه در این صحنه بیش از ۹۰ نوجوان دختر و پسر به اجرا می‌پردازند گفت: موضوعات جشنواره شامل توجه به مفهوم خانواده، توجه به نامداران ملی و دینی، توجه به ایجاد امیدافرینی، محیط زیست، سبک زندگی، مهارت‌های اجتماعی، توجه به کتاب‌های چاپ شده در کانون و توجه به فرهنگ و بوم مناطق مختلف ایران است.

وی گفت: این نمایش‌ها با دو شیوه، نمایش عروسکی و صحنه‌ای به روی صحنه می‌رود.

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول آزمون سراسری ویژه داوطلبان سیل‌زده شهرستان زیركوه
  • تغییری در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی صورت نگرفته است
  • برگزاری نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی در بیرجند
  • نتایج انتخابات الکترونیک پس از امضای صورت‌جلسه شعب اعلام می‌شود
  • اعضای اجرایی انتخابات حق جانبداری از نامزدها را ندارند
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج