Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر داخلی رستوران جنسیت: آقا، خانم ساعت کاری: 10 الی 24 مهارت، دانش و توانایی مدیریت رستوران توانایی مدیریت کارکنان و نظارت بر عملکرد ایشان توانایی سنجش و استخدام نیرو و توانایی آموزش پرسنل در زمینه های کاری ایجاد انگیزه کاری برای پرسنل توانایی ساماندهی شیفت های کاری توانایی برنامه ریزی دقیق برای تمام امور و نظارت بر رعایت قوانین و دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی کار توانایی کار در ساعات پایانی شب، تعطیلات و آخر هفته ها انعطاف پذیر بسیار فعال (توانایی بازدید از بخش های مختلف در زمان های مختلف) داشتن رفتار مدبرانه و مودبانه با داشتن حداقل 5 سال سابقه کار مدیریت اجرایی حداقل سن 37 سال ترجیحا فوق لیسانس صنایع یا مدیریت با سابقه کاری در کارخانه های تولیدی و صنعتی در اولویت استخدام قرار دارند از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09123680240 ایمیل orkideh.management@gmail.com


 

پربیننده ترین استخدام کارشناس فارم (رشته علوم دامی، دامپروری، دامپزشکی) در گیلان استخدام کارشناس صنایع، کارشناس مکاترونیک و کارشناس مکانیک در تهران استخدام کارمند فروشگاه در گندم طلایی کوروش در گیلان و مازندران استخدام مهندس تاسیسات،مهندس جوش،جوشکار آرگون و برق، تراشکار و فرزکار استخدام کارشناس تامین و کارشناس فروش در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار هوای گرم در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی پیش بینی می‌شود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان استان روز پنجشنبه هم صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • مدل دانشگاه آزاد برای رسیدن به توانایی گروهی، شبکه سرای نوآوری است
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • اتحادیه اروپا در هیچ حوزه سیاسی درست عمل نکرده است
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • استمرار هوای گرم در مازندران
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود