Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس شیمی جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط دارای سوابق کار در کارخانجات شیمیایی مهندس مکانیک-سیالات جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط مسلط به نرم افزار اتوکد و سایر نرم افزارهای مرتبط تکنسین برق صنعتی جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط فوق دیپلم برق حداقل سابقه کار 3 سال از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را در قالب PDF به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09123128435 واتساپ 09123128435 ایمیل estekhdamarvand98@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس فارم (رشته علوم دامی، دامپروری، دامپزشکی) در گیلان استخدام کارشناس صنایع، کارشناس مکاترونیک و کارشناس مکانیک در تهران استخدام کارمند فروشگاه در گندم طلایی کوروش در گیلان و مازندران استخدام مهندس تاسیسات،مهندس جوش،جوشکار آرگون و برق، تراشکار و فرزکار استخدام کارشناس تامین و کارشناس فروش در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت سابقه کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

حسن هاشمی پور عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در سال ۱۴۰۳ به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام رشته مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و، ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش‌های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دیگر خبرها

  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر