Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:26:01 GMT

ستاره تمام‌نشدنی فوتسال زنان همچنان می‌درخشد(عکس)

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۳۷۹۲

کاپیتان باتجربه تیم فوتسال زنان هیات فوتبال خراسان رضوی با وجود گذراندن دوره سخت مصدومیت، اما همچنان توانسته فرم ایده‌آل خود را حفظ کند و ستاره بی‌چون و چرای تیمش است.

به گزارش "ورزش سه" بزرگ‌ترین تحول ترکیب هیات فوتبال خراسان رضوی نسبت به فصل گذشته لیگ برتر فوتسال زنان، اضافه شدن یک ستاره نام‌آشنا به لیست بود؛ فاطمه ارژنگی که هم تجربه قهرمانی در لیگ را دارد، هم از آن دسته بازیکنان فوتسالی است که توانسته پیراهن تیم ملی فوتبال را هم به تن کند، ضمن آن‌که در قهرمانی فوتسال زنان ایران در آسیا سهیم بوده و در کارنامه‌اش خانم گلی لیگ فوتسال هم به چشم می‌خورد اما هیچ‌کدام از این اتفاقات را ارژنگی نتوانست در تیم شهرش تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او امسال برای اولین‌بار در یک تیم مشهدی بازی می‌کند و امیدوار است در تجربه نخست حضورش بتواند رویای دیرینه مشهدی‌ها را پایان دهد و با تیم هیات فوتبال خراسان رضوی بتواند بر بام فوتسال زنان ایران بایستد و در زادگاه‌اش جشن قهرمانی به پا کند.

 

 

در 5 مصاف فصل جدید لیگ فوتسال زنان، فاطمه ارژنگی 34 ساله که کاپیتانی هیات فوتبال را هم برعهده دارد در کنار سارا شیربیگی که او هم ستاره‌ای صاحب‌نام در فوتسال زنان است و البته فاطمه حسینی، مهره جوان ترکیب مشهدی‌ها توانسته یک مثلث آتشین را شکل بدهد و صدرنشینی با ثبت بهترین رکورد خط حمله و رقم زدن 36 گل برای هیات فوتبال خراسان رضوی مرهون درخشش این سه ستاره است.

 

به ویژه ارژنگی که مصدومیت شدیدی را فصل گذشته سپری کرد و حتی شایعات درباره خداحافظی او مطرح شد اما توانست آرام آرام به دوران اوج خود بازگردد و حالا در این فصل به فرمانده تیمش بدل شده و به خوبی در ترکیب تیم فوتسال زنان هیات فوتبال خراسان رضوی می‌درخشد و در سودای قهرمانی روزگار خود را سپری می‌کند؛ او در آخرین مصاف تیمش در خانه مقابل پارس آرا، بهترین گلزن مشهدی‌ها بود و توانست در مصاف با حریف شیرازی دبل کند.

 

فوتسال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی فوتسال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

غیبت دو بازیکن ایرانی در بازی‌های تیم کایسری‌اسپور همچنان ادامه خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از IHA ترکیه؛ تیم فوتبال کایسری‌اسپور در 6 بازی اخیرش در سوپرلیگ ترکیه از کسب پیروزی بازمانده و به 2 تساوی و 4  شکست دست یافت. این تیم امیدوار است در بازی یکشنبه آینده برابر بندیک‌اسپور بتواند به هر 3 امتیاز دست یابد و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی با رسیدن به امتیاز 40 ارتقاء دهد.

بر اساس این گزارش؛ کایسری‌اسپور در بازی با بندیک‌اسپور بازیکنان ایرانی خود یعنی مجید حسینی و علی کریمی را همچنان به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم کایسری‌اسپور با 37 امتیاز چهاردهم است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور