Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها شاهد هستیم که بسیاری از هموطنان خرید‌های خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند و تا جایی که امکان داشته باشد در مراکز خرید و شلوغ حضور پیدا نمی‌کنند.

در همین راستا بسیاری از خرید‌های هموطنان از طریق شبکه پست از فروشنده به دست خریدار می‌رسد و در این میان مناطقی در شبکه پست وجود دارند که از ترافیک بیشتری برای ارسال مرسولات پستی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا به سراغ محمد مهدی پیشقدم مدیرکل پست منطقه جنوب تهران رفتیم تا درباره جزئبات برتر شدن این منطقه در ارسال مرسولات برای چند ماه متوالی توضیحاتی دهد.

محمد مهدی پیشقدم مدیرکل پست منطقه جنوب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: منطقه پستی جنوب تهران برای ششمین ماه متوالی در رشد درآمد رتبه اول در بین مناطق پستی استان تهران را کسب کرده است.

مدیرکل پست منطقه جنوب تهران افزود: ترافیک بهمن ماه سال ۱۳۹۸ نزدیک به ۴۷۳ هزار بوده و این عدد در بهمن ماه امسال به ۸۹۷ هزار رسید و نشان از رشد دارد.

بیشتر بخوانید

آخرین جزئیات از طرح ابتکاری بازار روستا / اتصال ۳۷ هزار روستا به شبکه پست

او درباره درصد رشد این ترافیک گفت: میزان ترافیک مرسوله‌های پستی ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، بالغ بر ۸۹ درصد افزایش داشته است. مدیرکل پست منطقه جنوب تهران درباره میزان درآمد این منطقه پستی بیان کرد: همچنین میزان درآمد نیز در بهمن ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، بیش از ۸۷ درصد افزایش داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پست وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی