Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی با ارسال نامه‌ای به مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما از حضور در برنامه‌ای که برای کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده است، انصراف داد.
در نامه علی کریمی آمده است: «احتراما به آگاهی می‌رسانم اینجانب علی کریمی نامزد تصدی سمت ریاست فدراسیون فوتبال سال‌هاست نقاط ضعف فوتبال ایران و راه‌های برون‌رفت از بحران فعلی فوتبال کشور را در قالب مصاحبه‌های مختلف بیان کرده‌ام و اکنون حضور در یک برنامه ضبط شده تلویزیونی و مناظره با سایر کاندیداهای محترم را به صلاح فوتبال کشور ندانسته و آن را بیشتر نمایشی می‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صدا و سیما سال‌ها فرصت داشته تا با بررسی وضعیت فوتبال کشور و دعوت از اهالی فوتبال و کارشناسان، نقش خود را به عنوان رسانه در جهت بهبود شرایط فوتبال ایفا کند اما به نظر می‌رسد اکنون در فاصله هفت روز تا انتخابات، ساختن این برنامه چندان به نفع فوتبال نخواهد بود.
لذا ضمن تشکر از دعوت شما برای حضور در برنامه فوتبال برتر، ترجیح می‌دهم برنامه‌های خود را برای اداره فدراسیون فوتبال در فضای دیگر به اطلاع مردم عزیز و اعضای محترم مجمع برسانم».
انتخابات فدراسیون فوتبال روز ۱۰ اسفند برای شناخت رئیس و اعضای هیات رئیسه برگزار خواهد شد. به همین خاطر شبکه سه سیما از چهار کاندیدای ریاست این فدراسیون دعوت کرده است که برای ارائه برنامه‌هایشان به تلویزیون بروند. علی کریمی، شهاب الدین عزیزی خادم، کیومرث هاشمی و مصطفی آجورلو گزینه‌های ریاست فدراسیون فوتبال هستند.
منبع: مهر

منبع: خرداد

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رضا یزدی‌زاده (اقتصاددان) در جدیدترین قسمت برنامه «مدار بسته» حضور دارد و حسین رفیعی در استودیوی برنامه درخصوص موضوع «پولشویی» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت.

همچنین دوربین مخفی سطح شهر در این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که جدیدترین قسمت آن با حضور محمد رضا یزدی‌زاده، یکشنبه ۹ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج