Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پرونده مسابقات سافاری قهرمانی کشور با معرفی برترین‌های ایران در استان یزد بسته شد.

این ماراتن ملی با همکاری وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

در مسابقات سالاری کویرنوردی قهرمانی کشوری زرین یزد به صورت تیمی (هر سه خودرو یک تیم) اتومبیلرانان طی دو روز و هر روز حدودا ٣٠ کیلومتر رمل‌نوردی به صورت مختصات‌یابی، پیمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد ورزش ملی تیم سافاری خراسان‌جنوبی با هنرنمایی خانم دکتر قلاسی، محسن قاسمی، حامد صادقی، رضا معاشری، مصطفی علی‌آبادی و امین ملکی با کسب ۱۳ پوئن منفی بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد، تیم اصفهان با پنج پوئن مثبت و تیم بم با هفت پوئن منفی در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.

حضور «خدمتی» در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک

زنان تیرانداز دو اسحله تفنگ‌بادی و تپانچه ایرانی راه‌بافته به بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ زیر نظر فرزانه چناقچی مربی بدنساز خود در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی حاضر شدند.

«نجمه خدمتی» از خراسان‌جنوبی، آرمینا صادقیان و فاطمه کرم‌زاده از تیم تفنگ به همراه هانیه رستمیان عضو تیم ملی تپانچه بانوان ورزشکاران حاضر در این اردو را تشکیل می‌دهند که تمرینات بدنسازی و فنی خود را از ابتدای دی ماه با هدایت الهام هاشمی در سالن بدنسازی فدراسیون تیراندازی و سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی آغاز کرده‌اند.

گفتنی‌ است، تست درصد چربی، آزمون تعادل، قدرت پنجه، تنه به جلو، انعطاف‌پذیری شانه و دوی استقامت ۱۶۰۹ متر از جمله آزمون‌هایی بودند که توسط کارشناسان مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک از ملی پوشان تیرانداز گرفته شد.

خراسان جنوبی میزبان تیم ملی فری‌استایل می‌شود

در راستای بهره‌برداری از ظرفیت بازیکنان و نخبگان رشته ورزشی اسکیت فری استایل کشور تیم ملی در خراسان‌جنوبی اردو می‌زند.

اردوی تیم ملی فری استایل کشور طی روزهای آخر فروردین ماه و اوایل اردیبهشت ۱۴۰۰ به میزبانی بیرجند برگزار می‌شود.

طلای‌بدن سازی ورزشکار قاینی

در مسابقات بادی‌کلاسیک خراسان رضوی ورزشکار قاینی خراسان‌جنوبی خوش درخشید.

حسین شوقی مسئول باشگاه المپیک و از ورزشکاران پرورش اندام شهرستان قاینات در رقابت‌های پرورش اندام در دسته ۱۶۸ بادی کلاسیک «جام شهدای سلامت» توانست در جایگاه قهرمانی قرار بگیرد.

انتهای‌پیام/69014/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی اخبار ورزشی خراسان جنوبی فارس بیرجند خراسان جنوبی فری استایل تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد

بازگشت محمدعلی گرایی به تیم ملی کشتی فرنگی ایران یعنی این که نماینده ایران در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 در وزن 77 کیلو مشخص نیست و معلوم نیست از بین امین کاویانی نژاد، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی، کدام کشتی گیر قرار است در المپیک حضور پیدا کند.

به گزارش طرفداری، برخلاف این ادعا که هر کس سهمیه المپیک گرفت خودش می تواند در المپیک حضور پیدا کند، در برخی اوزان شرایط اعضای تیم ملی کشتی در المپیک پاریس روشن نیست.

اگر فرض بر گرفتن سهمیه باشد، محمدرضا گرایی و حسن یزدانی سال قبل در مسابقات جهانی سهمیه المپیک را دریافت کرده اند اما هر 2 نفر باید در تورنمنت ها به میدان بروند و به خوبی کشتی بگیرند تا به مسابقات المپیک 2024 بروند.

بر این اساس باید گفت در مسابقات المپیک پاریس، فقط 4 نفر قطعا در تیم ملی کشتی ایران هستند: امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، امین میرزازاده و هادی ساروی. البته به نظر می رسد حضور نفراتی مثل علیرضا مهمدی در 87 فرنگی و یونس امامی در 74 آزاد و بالاخره حضور امیرعلی آذرپیرا در 97 آزاد هم تقریبا قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)