Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در جلسه  علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: مجلس یازدهم در ابتدای کار عهدی با مردم بست که عزت و اقتدار کشور را فریاد بزند، این مجلس به جای گرفتن عکس یادگاری و عکس سلفی با نماینده پارلمان اروپا با افتخار طرح اقدام راهبردی در برابر تحریم‌ها را مصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تحریم دارویی که سلامت مردم را تحت تأثیر قرار داده است، اضافه کرد: از دولت می‌خواهیم یک صدای واحد از حاکمیت صادر شود و آن هم فرمایشات مقام معظم رهبری باشد؛ مذاکرات ما فقط به شرط برداشتن همه تحریم‌ها انجام می‌شود.

یوسفی تصریح کرد: تخصیص ارز ۴۲۰۰ در سال آینده آخرین اتمام حجت مجلس با دولت است. دولت توجیهی برای گرانی کالا‌های اساسی و دارو‌ها در سال آینده ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: باید به حوزه معیشت و پرداخت حقوق و دستمزد بازنشستگان و پرسنل شریف زندان‌ها که در شرایط کرونا از خودگذشتگی نشان دادند، توجه ویژه شود.

یوسفی ادامه داد: باید به فکر افرادی باشیم که حقوق آن‌ها حدود ۲ میلیون است چرا که برخی که حقوق‌های ۴۰ میلیون و ۵۰ میلیونی دریافت می‌کنند، صدایشان به همه می‌رسد.

قالیباف رئیس مجلس  در پاسخ به این نماینده گفت: مسئولان به تذکرات نمایندگان به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی و کارگری توجه بیشتری کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس صحن علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، گفت: مبلغ لازم امسال برای منابع ارزی دارو و کالاهای اساسی و همچنین، آیین‌نامه مهارت‌محور شدن آموزش و پرورش، در هیئت وزیران تصویب شد.

سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز اظهار داشت: بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی تا سال ۱۴۰۲، صفر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی