Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رویترز؛ در نتیجه اعتراضات امروز نیروهای امنیتی آتش به روی معترضان گشودند که در نتیجه این اعتراضات دو نفر کشته شدند.

ارتش حتی با قول انتخابات جدید نیز نتوانسته است تظاهرات و کارزار نافرمانی مدنی را خنثی کند.

سخنگوی نظامی زاو مون تون روز سه شنبه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته بود که اقدامات ارتش در چارچوب قانون اساسی بوده و توسط اکثر مردم پشتیبانی می شود و معترضان را به دلیل تحریک خشونت مقصر می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس گزارش گاردین، فیس بوک صفحه اصلی ارتش میانمار را به دلیل نقض استانداردهای منع تحریک خشونت حذف کرده است ، زیرا پلیس یک بازیگر مشهور را که به جرم مخالفت با کودتای نظامی تحت تعقیب بود دستگیر کرد و هزاران نفر برای اعتراضات گسترده جمع شده بودند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: میانمار ارتش تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6090206

دیگر خبرها

  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • دموکراسی علیه آزادی
  • اعتراضات به جنگ علیه غزه از دانشگاه های آمریکا به فرانسه و آلمان رسید
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • دانشجویان پاریسی هم به جمع معترضان علیه اسرائیل اضافه شدند