Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@07:24:39 GMT

ورود دو نفر از بیراهه به آلبلاغ حادثه‌ساز شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۴۸۱۰

ورود دو نفر از بیراهه به آلبلاغ حادثه‌ساز شد

ابراهیم سارمی گفت: دو نفر جهت روبرو نشدن با نیروهای امنیتی از بیراهه قصد ورود به منطقه معدن آلبلاغ را داشتند که یکی از آنها از ارتفاع ۱۰ متری سقوط کرد و مصدوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سارمی، مدیرهلال احمر شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه ورود غیرقانونی افراد به منطقه آلبلاغ اظهار داشت: عصر روز گذشته دو نفر به منظور برداشت غیر قانونی سنگ معدن از معدن برستو  و روبرو نشدن با نیروهای پلیس مستقر در منطقه از بیراهه وارد منطقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه مسیری که این افراد انتخاب کرده بودند، صعب العبور بود، گفت: یکی از این دو نفر بعد از گم کردن مسیر، در ارتفاعات نوشیروان (سد بیدواز)  از ارتفاع ۱۰ متری سقوط کرده و از ناحیه سر دچار آسیب جدی شده است.

سارمی افزود: بعد از اطلاع از حادثه دو تیم به منطقه اعزام شدند و به دلیل سخت بودن مسیر با استفاده از طناب و ابزار کوهستان مصدوم را بعد از انجام کمک های اولیه از ارتفاع ۵۰ متری به داخل دره هدایت کردند.

این مقام مسئول  خاطرنشان کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و به دلیل دشوار بودن منطقه عملیات تا سه بامداد ادامه داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از امدادرسانی نیرو‌های امدادی و عملیاتی این جمعیت به فرد سقوط کرده از آبشار ورخامن منطقه دراز کش خبرداد.

دکتر غلامعلی فخاری گفت: با اطلاع مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر سقوط یک نفر از آبشار ورخامن منطقه درازکش دریافت شد که گروه ملیاتی پایگاه امداد و نجات مرحوم رمضانی شهرستان بندپی در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شدند.

 فخاری افزود: نجاتگران پس از دسترسی به مصدوم، کمک‌های اولیه و اقدامات پیش‌بیمارستانی را برای او انجام دادند و مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر