Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: یکی از هیاتهایی که در تمام بستر استان فعال است هیات روستایی و بازی های بومی محلی است و با توجه به اینکه توجه ای که به ورزش روستایی در سالهای اخیر شده است نیاز است که حتما در بحث بودجه ردیفی را برای گسترش این ورزش در بعد همگانی و قهرمانی جداگانه دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پرداختن به ورزش مناطق محروم به نوعی جهاد در ورزش است که نباید از این موضوع غافل باشیم .

انوشیروانی تصریح کرد : ۳۰ خانه ورزشی در سال ۹۹ در سطح استان تجهیز شد و این برنامه تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توجه به عملکرد مثبت هیاتهای ورزشی در استانها باید توازن اعتباری بین هیاتهای ورزشی استان رعایت شود.

او تصریح کرد: بازی های بومی و محلی می تواند فرمانداران، بخشداران و حتی دهیاران را مجاب کند بستر های لازم را برای برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی بومی و محلی را در مناطق خود در راستای گسترش و توسعه این ورزش اقدام بکنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: با توجه به ظرفیتی استان اردبیل و نسبت به قدمت و تاریخی که استان اردبیل دارد لازم است که موزه ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی در روستاهای هدف گردشگری ایجاد شود.

امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: استان اردبیل از هر نظر استان خاصی است که در ورزش و تربیت ورزشکاران نیز در کشور و مجامع بین المللی زبان زد است.

او بیان کرد: هدف فدراسیون، توسعه ورزش روستایی می باشد و یکی از اهداف در حوزه همگانی و سلامتی مردم جامعه روستاییان هستند و در مرحله بعد پای حوزه قهرمانی به میان می آید.

رئیس فدراسیون روستایی و بازیهای بومی و محلی تصریح کرد: ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی را باید در بین آحاد مردم گسترش دهیم و برای احیای این بازیها، با برگزاری جشنواره های مختلف، تمام توان خود را به کار خواهیم بست.

او تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ لیگ متمرکز در چند رشته ورزشی را در کشور بر گزار خواهیم کرد و در راستای قهرمانی هم گام های مهمی خواهیم برداشت.

امیری خراسانی با اشاره به اینکه هدف ما توسعه زیر ساخت های ورزشی در روستاها است، گفت: در روستاهایی که بستر فضاهای ورزشی ایجاد نشده است برای جوانان روستا و همچنین بانوان روستا این بسترها را ایجاد میکنیم و از زیر ساخت هایی که وجود دارد برنامه های ویژه ای برای بهره وری بیشتر خواهیم داشت.

او افزود: دوره های آموزش مربی ورزشی در رشته های ورزشی از جوانان روستا از دیگر برنامه های فدراسیون است که سعی خواهیم شد ایستگاه های ورزشی روستایی و شهری را فعال نیز فعال کنیم.

رئیس فدراسیون روستایی و بازیهای بومی و محلی در ادامه تصریح کرد: با پیگیری گردشگری ورزش روستایی در استان اردبیل و با برگزاری جشنواره سالانه در اردبیل، این بخش مهم را در استان فعال خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های بومی محلی خانه ورزشی روستایی و بازی های بومی بازی های بومی و محلی استان اردبیل ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان

فرهاد بختیاری فر افزود: از ابتدای شروع این طرح در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

او تصریح کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستا‌های دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۷۷ درصدی گام نخست طرح جهاد آبرسانی در استان خبر داد.

پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: از ابتدای شروع این طرح در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

او تصریح کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستا‌های دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد