Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@06:38:31 GMT

بازداشت ۱۰ مرد ماساژور که زنان مشتریان شان بودند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۴۹۱۲

بازداشت ۱۰ مرد ماساژور که زنان مشتریان شان بودند

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از دستگیری ۱۰ ماساژور متخلف، امسال در استان همدان خبر داد.

به گزارش رکنا، محمد کریمی، مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۱۰ ماساژور متخلف، در استان همدان دستگیر شده اند گفت: چند روز پیش یک فرد شیاد هم که با تبلیغات از طریق فضای مجازی و پخش تراکت خود را ماساژور و انرژی درمان و همچنین محقق و سخنران در حوزه‌های انگیزشی معرفی کرده بود، بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی یادآور شد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده این فرد هیچ گونه مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح نداشت که اقدام به ماساژ درمانی حتی برای بانوان می‌کرد.

او افزود: متهم در منزل مسکونی خود در حوالی میدان رسالت اقدام به پذیرش و ماساژ مراجعان می‌کرد که با پیگیری‌های به موقع دستگیر شد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: متهم ضمن تبلیغات در فضای مجازی، اقدام به تهیه و توزیع کارت ویزیت هم می‌کرد.

کریمی بیان کرد: تعداد بسیار زیادی کارت ویزیت در محل فعالیت این فرد بود که خود را فردی محقق، سخنران در حوزه‌های انگیزشی امید به زندگی، ثروت‌اندوزی و کسب ثروت معرفی می‌کرد.

او در ادامه گفت: با همکاری معاونت ارجاعی دادستان، پلیس امنیت اخلاقی و کلانتری ۱۱۵ دستگیری فرد متخلف انجام شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 متهم بازداشت ماساژور استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که از روشهای IVF برای درمان ناباروی اقدام می کنند بچه دار می شوند 
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد