Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@07:46:56 GMT

زلاتان و لوکاکو دوباره به هم رسیدند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۴۹۶۴

زلاتان و لوکاکو دوباره به هم رسیدند

میلان و اینتر امروز در دربی دلامادونینا در سری آ به مصاف یکدیگر می روند و جز حساسیت هایی که فاصله یک امتیازی دو تیم در صدر جدول به این بازی بخشیده، این نخستین رو در رویی زلاتان و لوکاکو پس از درگیری شدیدشان در جام حذفی نیز هست.

به گزارش "ورزش سه"، دربی دلامادونینا امروز برگزار خواهد شد و عوامل زیادی دست به دست هم داده اند تا این دربی در اوج حساسیت برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر با تنها یک امتیاز بیشتر از میلان، صدرنشین سری آ است و برنده این بازی می تواند صدر جدول را به نام خود کند.

دیدارهای دو غول میلان در سن سیرو همیشه با حساسیت و تنش همراه بوده، اما ماه گذشته و در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، این حساسیت ها منجر به درگیری دو ستاره روسونری و نراتزوری نیز شد.

 

ابراهیموویچ و لوکاکو در حالی که برای هم شاخ و شانه می کشیدند و قصد درگیری فیزیکی داشتند، کلمات زشتی را خطاب به یکدیگر بر زبان آوردند. جرقه این درگیری را طعنه هایی که به زمان هم بازی بودن آن دو در منچستریونایتد باز می گشت، به وجود آورد.

زلاتان ابراهیموویچ در میانه درگیری به لوکاکو گفته بود "خر کوچولو" و "برو به مامانت زنگ بزن و به وودوو و جادو جمبلت برس". در ادامه نیز لوکاکو که بسیار عصبانی شده بود، زلاتان را به باد دشنام های رکیک گرفت.

زلاتان توضیح داده که این موضوع به زمانی برمی گردد که او با لوکاکو در منچستریونایتد هم تیمی بود و هر بار که لوکاکو می توانست در تمرینات توپ را به خوبی کنترل کند به او پول جایزه می داد.

 

 

ابراهیموویچ مجبور شد راجع به "الاغ کوچولو" هم توضیح دهد! عبارتی که در انگلیس در توصیف بازیکنانی که هیچ مهارتی ندارند به کار برده می شود. هر دو بازیکن به دلیل درگیری کارت زرد گرفتند و زلاتان در ادامه با کارت بعدی از زمین بازی اخراج شد. اینتر در آن دیدار با نتیجه 2-1 میلان را شکست داد.

 

تحقیقاتی راجع به این درگیری صورت گرفت و هر دو بازیکن یک بازی از همراهی تیم های خود محروم شدند. اما از آن زمان هر دو در مورد این اتفاق سکوت کرده اند.

 

تنها زلاتان ابراهیموویچ پس از این درگیری که شائبه توهین نژادپرستانه را به وجود آورده بود، گفت که هیچ جایی برای نژادپرستی در دنیای او وجود ندارد. زلاتان در دفاعیه خود هرگونه توهین نژادی را رد کرد و همچنین لوکاکو نیز او را متهم به نژادپرستی نکرده بود.

زلاتان به بازرسانی که موضوع را بررسی می کردند توضیح داد که "برو به جادو و جمبلت برس" در واقع کنایه به ماجرای خاصی که لوکاکو داشت و در سال 2017 به روزنامه ها هم کشیده شد.

طعنه زلاتان به لوکاکو راجع به جادوگری به ماجرایی باز می گردد که یکی از مدیران و سهامداران تیم اورتون، فرهاد مشیری، بازگو کرده است. مشیری گفته که در سال 2018 لوکاکو پیشنهاد تمدید قرارداد با اورتون را به خاطر توصیه جادوگرش رد کرده بود.

 

 

اکنون به نظر می رسد که این دو ستاره، درگیری ماه گذشته خود را به دست فراموشی سپرده باشند. هر چند به محض نزدیک شدن به ورزشگاه سن سیرو، دوباره همه چیز را به وضوح به خاطر خواهند آورد چرا که یکی از هواداران هنرمند میلانی، صحنه سر زدن این دو به یکدیگر را روی یکی از دیواره های سن سیرو به زیبایی تمام نقاشی کرده است!

اینتر میلان زلاتان ابراهیموویچ آث میلان روملو لوکاکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان زلاتان ابراهیموویچ آث میلان روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید

سرمربی یوونتوس امیدوار است در بازی‌های آتی، تیمش را به اهداف تعیین‌شده یعنی قهرمانی کوپا ایتالیا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برساند

طرفداری | یوونتوس با وجود صعود پردردسر به فینال کوپا ایتالیا، حالا باید تمرکزش را معطوف نتیجه‌گیری در سری آ کند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

بیانکونری که شنبه شب ساعت 19:30 به وقت تهران در استادیوم آلیانز میزبان میلان است، در صورت پیروزی خودش را به رده دوم نزدیک می‌کند اما در صورت باختن، در خطر رقابتی شدید با بولونیا، رم و حتی آتالانتا قرار می‌گیرد. نشست خبری ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پیش از این مسابقه را به نقل از گل ایتالیا می‌خوانید.

وضعیت مصدومان، صعود به فینال کوپا ایتالیا و تقابل با میلان

برمر مشکل کوچکی داشت ولی خوب است. شنبه صبح وضعیتش را ارزیابی خواهم کرد.. کیه زا یا ییلدیز؟ آنها هم خوب هستند و ارزیابی خواهم کرد. بازی با میلان خوب و مهم خواهد بود و یک نبرد مستقیم است. میلان تیمی قدرتمند و با آمادگی بالایی است. صعود به فینال کوپا ایتالیا به ما اجازه داد تا کمی به اولین هدف‌مان نزدیک شویم؛ حالا سه بازی مهم داریم تا امتیازهای لازم برای سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. اگر فردا برنده شویم، می‌توانیم برای کسب مقام دوم تلاش کنیم، که همراه با صعود به فینال کوپا ایتالیا نتیجه خوبی خواهد بود. پیشروی در رقابت‌ها انگیزه مضاعفی است.

یوونتوس برای مبارزه با اینتر چه‌چیزی کم دارد؟

درستش این است باشگاه و کسانی که نقل و انتقالات را انجام می‌دهند، به این سوال پاسخ دهند. من مربی هستم، نه مدیر بازار نقل و انتقالات. پیولی در میلان کار فوق‌العاده‌ای انجام داد، نمی‌دانم آیا اینتر در 3 سال گذشته قوی‌ترین تیم بوده است یا نه، اما امسال به طور مشخصی قوی‌تر بودند، من پیش‌تر این را گفتم و مرا دیوانه فرض کردند.

جاه‌طلبی‌های یووه

نمی‌توان هر فصل قهرمان شد اما مسئله مهم این است همه در تیم باید ذهنیت و جاه‌طلبی قهرمانی را داشته باشند. من اول از همه باید این‌طور باشم اما در صورت رسیدن به اهداف مشخص شده امسال، سال خوبی را داشته‌ایم. یوونتوسِ من طی 5 سال، 5 بار قهرمان سری آ شد و به 2 فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و 55-60 بازی در فصل انجام داد. 

شایعات پیرامون آینده الگری

شایعات در مورد آینده مربیان بخشی از فوتبال هستند. امروزه باشگاه‌های فوتبال یک شرکت هستند و من نیز یک کارمند به‌حساب می‌آیم. حضور نداشتن در لیگ قهرمانان بودجه شرکت را خراب می‌کند اما با این‌حال یووه باید تیمی رقابتی باقی بماند. یووه دوباره با هدف قهرمانی شروع خواهد کرد. در یوونتوس همیشه با اهداف حداکثری شروع می‌کنیم، این باید برای همه روشن باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)