Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:03:57 GMT

۱۵ سال انتظار برای رسیدن یک قطار...

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۵۰۵۵

۱۵ سال انتظار برای رسیدن یک قطار...

ایسنا/البرز عضو شورای شهر کرج گفت: اعتبار مورد نیاز برای قطعه اول خط ۲ متروی این کلانشهر تامین شده و این مسیر  فروردین ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

محمدحسین خلیلی اردکانی روز یکشنبه سوم اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۶.۵ کیلومتر بین گلشهر تا چهار راه طالقانی کرج ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش‌ها بر تکمیل آن متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: پس از تکمیل قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج، بلافاصله تجهیز قطعه دوم قطار شهری این کلانشهر آغاز می‌شود.

رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج  گفت: کلنگ پروژه  خط ۲ قطارشهری کرج از سال ۱۳۸۵ به زمین زده شده و در طول ۱۴ سال اخیر به دلایل مختلف پیشرفتی نکرده بود.

خلیلی اردکانی افزود: این پروژه از دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته به طوری که اکنون مردم در آستانه بهره مندی از مزایای آن هستند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به برگزاری مستمر کارگروه فنی قطار شهری کرج یادآور شد: از ۱۳ درصد باقی مانده از این پروژه، هفت درصد مربوط به خرید تجهیزات است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال این کار تمام و خط اول راه اندازی می‌شود.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج با بیان اینکه مهم‌ترین تجهیزات مترو خریداری شده است، گفت: اعتبار راه اندازی قطار شهری کرج به صورت مشارکتی توسط شهرداری و دولت تأمین شده است و میزان پیشرفت این دو ایستگاه بیش از ۹۰ درصد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شورای اسلامی شهر کرج قطار شهری کرج شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در انتظار تایید برنامه هفتم
  • روستای "سویرو" بانه شهری برای لک‌لک‌ها
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد