Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@21:51:54 GMT

صفحه اصلی ارتش میانمار در فیس‌بوک حذف شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۵۱۴۴

صفحه اصلی ارتش میانمار در فیس‌بوک حذف شد

یک روز پس از کشته شدن دو معترض میانماری توسط نیروهای پلیس، فیس‌بوک امروز (یکشنبه) اعلام کرد بر اساس استانداردهایش در زمینه منع تحریک خشونت، صفحه اصلی ارتش میانمار را حذف کرد.

 به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از نمایندگان شبکه فیس‌بوک در بیانیه‌ای گفت: در راستای سیاست‌های جهانی‌مان، صفحه "تیم اطلاعات خبری موثق تاتماداو" را به خاطر نقض‌های مکرر استانداردهایمان در زمینه منع تحریک خشونت و هماهنگی آسیب‌ها از فیس‌بوک حذف کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش میانمار به "تاتماداو" معروف است. صفحه "اخبار موثق" ارتش میانمار از امروز دیگر در دسترس نبود.

این در حالی است که سخنگوی ارتش میانمار هنوز در این رابطه هیچ اظهارنظری نکرده است.

به گفته امدادگران، روز شنبه هنگامی که افسران و سربازان پلیس در شهر "ماندالی" به طرف معترضانی که به سرنگونی دولت منتخب آنگ سان سوچی و کودتای اول فوریه اعتراض می‌کردند، تیراندازی کردند، دو معترض در این شهر که دومین شهر بزرگ میانمار محسوب می‌شود، کشته شدند. این خونین‌ترین روز در اعتراضات دو هفته اخیر در میانمار محسوب می‌شود.

فیس‌بوک پس از آنکه به خاطر ناکامی در سرکوب کمپین‌های آنلاین نفرت و انزجار به شدت از سوی جامعه بین‌الملل مورد انتقاد قرار گرفت، در سال‌های اخیر با فعالان حقوق مدنی و احزاب سیاسی دموکراتیک در میانمار مشارکت کرده و علیه ارتش میانمار فعالیت کرده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ارتش میانمار فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۰۰۰ تاجر از ۸۵ کشور در تهران رئیسی: غیرقابل تحریم شده‌ایم، پروفسورهای ضداسرائیل، بحران مشروعیت در واشنگتن، تیتر برخی از روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت است.

دیگر خبرها