Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اسناد تفکیکی بود، گفت:سند تفکیکی ۵۵۳ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی مازندران در دولت تدبیر و امید اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با احتساب این تعداد برای ۹۷۸ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان تاکنون سند تفکیکی صادر شده است.

موسوی گفت: قبل از دولت تدبیر و امید برای ۴۲۳ هکتار از زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سند تفکیکی صادر شده بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به رشد ۳۱ درصدی اخذ سند تفکیکی در دولت تدبیر و امید، افزود: این شرکت با تمام ظرفیت خود بدنبال رفع موانع دریافت سند تفکیکی تک برگی زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

او افزود: اعمال ارزش واقعی واحد‌های تولیدی و صنعتی، افزایش قدرت سرمایه در گردش، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، اخذ تسهیلات، ترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت از مهمترین مزیت‌های بهرمندی سند تفکیکی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: واحد‌های تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده اند با مراجعه به دفتر شرکت، نسبت به دریافت سند تفکیکی تک برگی اقدام کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی مازندران صنعت و معدن مازندران شهرک های صنعتی مازندران سند تفکیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر

برداشت گل محمدی همزمان با فرا رسیدن ماه اردیبهشت از گلستان‌های کاشان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری تسنیم از کاشان، همزمان با فرا رسیدن ماه اردیبهشت چینش گل محمدی از گلستان‌های این شهرستان آغاز شده است و عطر و رایحه خوش گل محمدی تمام منطقه را پر کرده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه 2 هزار و 600 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشان تحت کشت گل محمدی است، افزود: حدود 10هزار تن از باغات گل برداشت می‌شود و در این راستا 26 واحد صنعتی و دو هزار واحد سنتی مشغول به گلابگیری هستند.

کشت گل محمدی در 600 هکتار اراضی کشاورزی کاشان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه صنعت گل و گلاب 10هزار اشتغال را در سال به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: واحدهای صنعتی و سنتی آمادگی برداشت 25 هزار تن گل و تولید 45 هزار تن گلاب را دارند.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن