Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد توحیدی روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از دریافت اخباری در زمینه فعالیت فردی در یکی از منازل مسکونی سطح شهر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با اخذ مجوز از مراجع قضایی، محل مورد نظر بازرسی شد.

وی اضافه کرد: عوامل انتظامی در این بازرسی ۱۳ دستگاه ماینر به همراه متعلقات آن در مجموع به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یک فرد در این رابطه دستگیر شده است، اظهار کرد: این فرد در بازجویی‌ها بر فعالیت در شبکه "بیت‌کوین" اعتراف کرده است که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مهاباد از همکاری و همراهی شهروندان در زمینه شناسایی افراد متخلف که به امنیت اجتماعی و اقتصاد جامعه ضربه می‌زنند، قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته نیز ۹ دستگاه ماینر استخراج بیت‌کوین در داخل یک خانه باغ در این شهرستان کشف و ضبط شد.

پول مجازی (بیت کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص استخراج این پول مجازی (ماینر) ساخته شده که واردات و استفاده از آنها در ایران غیرمجاز است.

استخراج ارزهای دیجیتال به‌ویژه نوع بیت‌کوین نیاز به مصرف بالای برق دارد به گونه‌ای که برای استخراج هر واحد بیت‌کوین نیاز به تولید ۷۲ مگاوات ساعت برق است؛ با توجه به قیمت نازل برق در ایران، بسیاری از استخراج‌کنندگان اقدام به استخراج ارز دیجیتال با برق ارزان می‌کنند این در حالیست که ارز دیجیتال تولید شده با این برق رایگان به بالاترین نرخ در جهان خرید و فروش می‌شود.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

برچسب‌ها مهاباد نرخ ارز آذربایجان غربی انتظامی ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد نرخ ارز آذربایجان غربی مهاباد نرخ ارز آذربایجان غربی انتظامی ارز دیجیتال اخبار کنکور ارز دیجیتال بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی‌آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادرآبادی و فیلم تروما به نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شده است.

وی اضافه کرد: فیلم خون روایت مردی ۳۰ ساله به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده است و هنوزم در توهم زندگی با اوست.

بایزیدی افزود: فیلم خانه من کودکی قصد ساختن خانه‌ای برای عروسکش دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد ادامه داد: و فیلم کوتاه داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری که دارای دو فرزند است به دلیل مشغله‌های فراوان یکی از کودک خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدان کردن کودک گم شده اقدام می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد