Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه شورای مدیران فدراسیون جانبازان و معلولین بر حفظ پروتکل های بهداشتی در مسابقات تاکید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون جانبازان و معلولین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.

این جلسه امروز یکشنبه سوم اسفند ماه، با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیر و مدیران فدراسیون تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه، اسبقیان، رئیس فدراسیون با اشاره به وضعیت جدید شیوع ویروس کرونا، بر رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در اردوها، مسابقات لیگ و دیگر رقابت ها تاکید کردند تا وضعیت سلامتی ورزشکاران، مربیان و کادر فنی تیم ها و نیز کارکنان فدراسیون با خطری مواجه نشود.

در ادامه این نشست مدیران به ارائه گزارش از عملکرد واحدهای مختلف فدراسیون درباره برگزاری مسابقات، اردوها، مجامع هیئت ها، دوره آموزشی پرداختند.

در پایان جلسه، درباره برنامه ۵ ساله فدراسیون مقرر شد پیگیری های لازم صورت گیرد تا این برنامه نهایی و اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی جانبازان و معلولین مدیران فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات

کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آیین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آیین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.
اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعداد‌های ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • برگزاری اولین جلسه سازگاری با کم آبی در سال 1403
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت