Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام مجد مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: پذیرش طلاب در ۱۲ مدرسه علمیه سراسر استان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به عبارتی سطح ۲، ۳ و ۴ حوزه علمیه انجام می‌شود.

او افزود: ازمون کتبی برای شرکت کنندگان ورودی سطح ۲ بیست و پنجم تیر ۱۴۰۰ و سطح ۳ و ۴ در چهارم تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مجد با بیان اینکه ۴۰ اثر به همایش ملی نقش زنان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ارسال شده است گفت: ۴ اسفند ایین اختتامیه این همایش برگزار و ۳ اثر حائز رتبه برتر انتخاب و ۶ اثر دیگر نیز به مناسبت میلاد امام نهم جواد الائمه برگزیده و تجلیل می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان سمنان ابراز داشت: استان سمنان به نسبت جمعیت در جذب طلاب و مباحث فرهنگی و پژوهشی دارای رتبه برتر است.

او با بیان اینکه طلاب استان در بحث مبارزه با کرونا فعالت‌های جهادی بسیار خوبی انجام دادند افزود: راه اندازی قرارگاه دختران حاج قاسم حدود ۵۰۰ نفر، تجهیز و مشاوره به بیماران کرونایی و خانواده آن‌ها، کارگاه‌های دوخت ماسک، تهیه بسته معیشتی در قالب طرح مواسات، پخت غذای گرم، قربانی بالغ بر ۱۰۰۰ راس گوسفند، برگزاری جلسات قرانی در فضای مجازی، اعزام مبلغین به منازل و پایگاه‌ها، برگزاری پویش نذر خون از جمله اقدامات طلاب جهادگر در استان بود.

در استان سمنان بیش از ۳ هزار نفر در ۱۲ مدرسه علمیه در ایوانکی، بسطام، سرخه، مهدیشهر، شاهرود و سمنان در سطح ۲ کارشناسی،۳ کارشناسی ارشد و ۴ دکتری مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه همایش ملی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود

چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با ره‌یافت علوم انسانی اسلامی به میزبانی شیراز برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت‌الاسلام سیدمحمد متولی دبیر اجرایی چهارمین دوره همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با اعلام این مطلب گفت: چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با رهیافت علوم انسانی اسلامی فردا دوشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه از ساعت 8:30 صبح در شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این همایش هر ساله همزمان با بزرگداشت عالم ربانی آیت‌الله ایمانی، امام جمعه فقید شیراز برگزار می‌شود، زیرا در زمان حیات و مسئولیت ایشان در کسوت نماینده ولی فقیه در استان فارس حوزه‌های علمیه شهر مقدس شیراز جانی دوباره گرفت و در جهت رشد و پیشرفت علمی حوزه و طلاب اقدامات مؤثری از جانب ایشان انجام شد.

متولی بیان کرد: این همایش با حضور طلاب و روحانیون بانو و آقا برگزار خواهد شد و در جهت تسهیل حضور گسترده آنها در آن روز تمام حوزه‌های علمیه آقایان و بانوان در سطح شهر شیراز تعطیل خواهند بود.

وی با اشاره به دریافت 200 اثر علمی و هنری به دبیرخانه همایش بیان کرد: در این همایش ملی برای اولین بار در کشور آئین اهدای جایزه ملی محی‌الدین برگزار خواهد شد. نام این جایزه از نام عالم ربانی و استاد اخلاق آیت‌الله حائری شیرازی اقتباس شده است.

دبیر اجرایی این همایش افزود: در این برنامه به تمام طلاب و روحانیون شرکت‌کننده بن خرید کتاب 500 هزار تومانی با تخفیف 30 در صد اهدا می‌شود.

متولی در پایان با بیان اینکه امسال در چهارمین دوره این همایش ملی میزبان آیت‌الله رشاد به‌عنوان سخنران خواهیم بود، افزود: ایشان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و رئیس حوزه‌های علمیه استان تهران است.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • اعلام آخرین مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیکی
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد