Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید یزدان‌پناه بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی مجازی اظهار کرد: با توجه به عدم امکان برگزاری حضوری اردوهای راهیان نور، امکان حضور ۳۵ هزار دانش‌آموز در اردوهای مجازی استان کرمانشاه فراهم شده است.

وی افزود: استان کرمانشاه در سال‌های گذشته یکی از قطب‌های اردوهای راهیان نور دانش آموزی کشور بوده که امیدواریم امسال در برگزاری مجازی این اردوها برجسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت نقش دارد، همانطور که در طول هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر این فرهنگ ایثار و شهادت ذره‌ای از خاک کشور به دشمنان داده نشد.

یونس عزیزی در این مراسم به حضور راویان و روحانیون شاخص و برگزاری زنده اردوهای مجازی راهیان نور اشاره و بیان کرد: نحوه برگزاری این اردوها به عهده معلمان و دانش آموزان است.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه نحوه حضور دانش آموزان در اردوهای مجازی راهیان نور به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود، تصریح کرد: این اردوها در سایت مرصاد یار بارگذاری و در شبکه شاد در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

گفتنی است، اردوهای مجازی راهیان نور نیمه اول اسفندماه به مدت ۲ روز برای دانش آموزان دختر و پسر استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

کد خبر 5152611

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اردوهای راهیان نور دانش آموزان انقلاب اسلامی ایران شبکه شاد دفاع مقدس جنگ تحمیلی ویروس کرونا زلزله کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا سی سخت خطبه های نماز جمعه بوشهر شهرکرد اردبیل شهرستان کرج زمین لرزه شیراز مشهد اردوهای مجازی راهیان نور اردوهای راهیان نور استان کرمانشاه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با بیان اینکه نظم جهانی در حال تحولی دیگر است، اظهار کرد: انجام عملیات وعده صادق، نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی است وامروز با استقامت و حکمت مقام معظم رهبری نظم جهانی و منطقه‌ای در حال دگرگونی است و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: دشمنان از تحریم اقتصادی هم ناامید هستند اما همچنان به دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند تا با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و آگاه بود.

استاندار کردستان با بیان اینکه در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم، افزود: اگر اردوهای راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب تر بودیم. وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری اردوهای راهیان نور تمام قد و خارج از بروکراسی اداری اهتمام جدی داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است و این تکلیف انقلابی و اعتقادی ما است

طبق اظهارات استاندار کردستان، دشمنان فعالیت رسانه‌ای ما را تحریم کرده‌اند، به طوری که اگر در فضای مجازی یک عکس از شهید سلیمانی بارگذاری و بازنشر شود، آن صفحه بسته خواهد شد که این اوج بی‌آبرویی برای مدعیان آزادی بیان است.

زارعی کوشا تصریح کرد: خاکریزهای ما امروز نه در شهرهای مرزی بانه، مریوان و شلمچه بلکه در دل آمریکا است و این‌ها معجزات انقلاب اسلامی است.

کد خبر 6094243

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند