Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر روسیه در واشنگتن با استقبال از رویکرد دولت جدید آمریکا درخصوص بازگشت به برجام، ابراز امیدواری کرد که در دولت جو بایدن پیشرفت خوبی در این مسیر حاصل شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف سفیر فدراسیون روسیه در آمریکا در گفت وگو با یک شبکه روس خاطر نشان کرد که مسکو امیدوار است با روی کار آمدن دولت جدید در واشنگتن، کشورش بتواند بر سر مسائل مختلفی ازجمله توافق هسته ای با آمریکا همکاری عملی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت که نسبت به حصول پیشرفت درخصوص توافق هسته ای با ایران در دولت جو بایدن و به علاوه همکاری عملی با واشنگتن بر سر این مسئله و موضوعات دیگر امیدوار است.

آنتونوف افزود: رئیس جمهور بایدن اعلام کرده است که قصد بازگشت به برجام را دارد اما هنوز به طور مشخص نمی توان گفت که فرآیند این کار چطور خواهد بود. با این حال، مهم ترین چیز این است که واشنگتن اعلام کرده قصد بازگشت دارد. این یک تعامل چندجانبه است و ما برای آن آماده‌ایم.

دیپلمات روس تصریح کرد: من بسیار بسیار امیدوارم که در آینده نزدیک در این مسیر پیشرفت حاصل شود.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور آمریکا که در وعده های انتخاباتی خود بارها از بازگشت به برجام صحبت کرده بود، تا به حال اقدامی موثر و عملی در این راستا انجام نداده است اما به تازگی اعلام کرده که واشنگتن آماده است با ایران در چارچوب برجام مذاکره کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برجام بازگشت آمریکا به برجام روسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند


به گزارش تابناک به نقل از تاس، برلین اعلام کرد که قصد دارد در پی حمله سایبری روسیه به وب‌سایت‌های حزب سوسیال دموکرات آلمان «الکساندر لامبسدورف»، سفیر خود در مسکو را برای رایزنی فراخواند.

نماینده وزارت امور خارجه آلمان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: «آنالنا بربوک، وزیر خارجه کشور تصمیم گرفته است تا سفیر آلمان در مسکو را برای رایزنی به برلین احضار کند».

 وی ادامه داد: «سفیر به مدت یک هفته در برلین می ماند و سپس به مسکو بازمی گردد».

وزارت خارجه آلمان وکیل موقت متخصص در امور روسیه را با ادعای حمله سایبری احضار کرده بود اما سفارت روسیه هرگونه ارتباط با این حمله از سوی هر ساختار یا نهاد دولتی روس را رد کرد.

 

دیگر خبرها

  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • سرنوشت اوکراین در سال انتخاباتی آمریکا و گزینه های کی‌یف
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!