Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دولت آمریکا امروز تلاش دارد که با حداقل امتیاز به برجام برگردد که این‌ها نشان از اقتدار چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری روز یکشنبه در سفر به قم و دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید اظهار داشت: امروز وارد دوره جدیدی شده‌ایم که با مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی ان‌شاءالله با کاهش تحریم‌ها و عقب‌نشینی دشمن مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شکست سیاست‌های تمامیت‌خواهانه دشمن در قبال جمهوری اسلامی ایران، افزود: بحمدالله ملت ایران امروز همچون گذشته به برکت خون شهیدان سربلند و سرافراز به راه و مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی بابیان اینکه در یکی دو ماه آخر دولت ترامپ فشارهای دشمن نسبت به گذشته سنگین‌تر شد و در منطقه تحرکاتی انجام داد، گفت: در این بازه زمانی به امر فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح ۱۰ رزمایش را در سراسر کشور برگزار کردند که از قبل برنامه‌ای جهت برگزاری این رزمایش‌ها نداشتیم و به‌یک‌باره این رزمایش‌ها پس از ابلاغ با قدرت برگزار شد.

باقری خاطرنشان کرد: این رزمایش‌ها در حوزه‌های مختلف موشکی، هواپیماهای بدون سرنشین، دریایی و پدافند هوایی برگزار و سبب شد تا شیطنت‌های دشمن در منطقه پایان بگیرد و مجبور شود که منطقه را ترک کند و در این مدت امنیت کشور به‌خوبی حفظ شد.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح در دو سال اخیر با فشارهایی از سوی دشمن و مواردی چون خروج از برجام، تشدید تحریم‌ها و به‌تناوب، تشدید فشارهای نظامی و دفاعی مواجه شد که بحمدالله با فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش‌های صورت گرفته و عنایت پروردگار در نهایت دشمن با خفت منطقه را ترک کرد و آرزوهایش به نتیجه نرسید.

باقری گفت: نیروهای مسلح در کنار دفاع و امنیت که مسئولیت اصلی‌شان است در یک سال گذشته در مقابله با شیوع ویروس کرونا حداکثر تلاش را داشتند و توانستند با پذیرش بیماران در ۵۸ بیمارستان و ایجاد قرنطینه مانع از شیوع بیشتر این بیماری شوند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: همچنین با انجام «طرح غربالگری سپهبد شهید قاسم سلیمانی» ۸۰ درصد مردم را غربالگری کردند که اجرای این طرح توسط بسیجیان موجب کنترل بیماری شد و کاهش تعداد فوتی ها شد.

باقری بابیان اینکه اقدامات دیگر در کمک مؤمنانه نیز وجود دارد که به برکت خون شهیدان این اقدامات صورت گرفته و همچنان ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا به برکت خون شهیدان و لطف الهی بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در سفری به شهر مقدس قم ضمن شرکت در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، تجلیل از پیشکسوتان روحانی جهاد و مقاومت با برخی از علما و مراجع نیز دیدار کرد.

این سفر و دیدارها بدون اعلام قبلی و دعوت از رسانه ها انجام شده است. /ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سبأ یمن، یک منبع امنیتی یمنی تاکید کرد: نیروهای امنیتی این کشور موفق شدند با همکاری وزارت دفاع تعدادی جاسوس را در یمن شناسایی و بازداشت کنند.

وی در ادامه افزود: جاسوس‌های بازداشت شده در جلسات بازجویی به اقدامات خود مبنی بر شناسایی مواضع شلیک موشک‌ها و پرواز پهپادها و همچنین مواضع استقرار قایق‌های نیروهای مسلح یمن اعتراف کرده اند.

بر اساس این گزارش، جاسوس‌های بازداشت شده گزارشات خود را به کارفرماها تحت عنوان گروه ۴۰۰ ارائه می‌دادند تا مواضع مذکور از سوی دشمن هدف قرار بگیرند. این افراد مأمور شده بودند عملیات خرابکارانه در خصوص تخریب و به آتش کشیدن تجهیزات نیروهای مسلح یمن انجام دهند.

منبع امنیتی یمنی مذکور اضافه کرد: این جاسوس‌ها همچنین مأموریت داشتند با استفاده از سلاح‌های صدا خفه کن و مواد منفجره دست به ترور برخی شخصیت‌ها بزنند تا بدین وسیله روحیه نیروهای مسلح یمن را در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی تضعیف کنند.

وی تصریح کرد: جاسوس‌های مذکور برای جاسوسی به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی استخدام شده بودند.

به نظر می‌رسد اینک که دشمنان یمن در میدان نبرد با نیروهای مسلح این کشور به ویژه ممانعت از حملات یمنی‌ها علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ ناکام مانده اند دست به دامن جاسوسی و اجرای عملیات خرابکارانه در این کشور شده اند.

کد خبر 6098008

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • جزئیاتی از ۳ رزمایش نیروهای مسلح ترکیه در ماه جاری
  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند