Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@02:16:52 GMT

افزایش شهر‌های برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۶۲۲۵

افزایش شهر‌های برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کنکور دکتری ۱۴۰۰ بدون تاخیر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۱۰۵ شهر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ، بیان کرد: آزمون دکتری ۹۹ در ۶۰ شهر سراسر کشور برگزار شد که برای آزمون دکتری ۱۴۰۰ تعداد آن‌ها به ۱۰۵ شهر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه میزان فاصله‌گذاری اجتماعی بین هر داوطلب کنکور دکتری ۱۴۰۰ یک و نیم متر است، ادامه داد: هفته آینده جلساتی با نمایندگان تام الاختیار و اجرایی برای برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰ و توجیه آن‌ها برای رعایت موارد بهداشتی و آزمونی برگزار می‌شود.

زرین‌آمیزی بیان کرد: کنکور دکتری ۱۴۰۰ روز جمعه ۱۵ اسفندماه جاری با رقابت ۱۸۴ هزار و ۲۱۳ داوطلب برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون مانند کنکور ۹۹ تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و آزمون با تاخیر مواجه نمی‌شود، گفت: داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ اسفند کارت ورود به جلسه خود را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنکور آزمون سراسری کنکور دکتری کارت آزمون سازمان سنجش آموزش کشور کنکور دکتری ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟

فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق قانون، معلمان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون باید یک سال در دانشگاه فرهنگیان دوره‌های مهارتی معلم و آموزش‌های لازم را دیده و  امتحان بدهند.

وی با بیان این که معلمان ماده ۲۸ پس از قبولی در امتحانات دانشگاه فرهنگیان به استخدام وزارت آموزش و پرورش در می‌آیند؛ افزود: امسال به دلیل کمبود معلم متاسفانه قبول شدگان آزمون استخدامی بدون آموزش‌های لازم به کلاس‌های درس رفتند. البته این معلمان حین خدمت آموزش‌های لازم را می‌بییند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که دانشجو‌معلمان فارغ التحصیل نیز رتبه بندی می‌شوند؛ افزود: سامانه رتبه بندی برای دانشجو معلمان فارغ‌التحصیل باز شده و آن‌ها در حاضر حاضر مدارک مورد نیاز را  در سامانه ثبت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده