Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد شماره یک تنیس جهان با ثبت نهمین قهرمانی‌اش در رقابت‌های اوپن استرالیا، فاصله خود را با رکوردداران قهرمانی در گرنداسلم‌ها کاهش داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده رقابت‌های اوپن استرالیا، گرنداسلم نخست فصل امروز (یکشنبه) با پیروزی قاطع نواک جوکوویچ مرد شماره جهان در این رشته ورزشی مقابل دانیل مدودف روس بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوکوویچ که با هشت قهرمانی رکورددار قهرمانی در رقابت‌های اوپن استرالیا بود، در سه ست متوالی با نتایج 7-5، 6-2 و 6-2 به پیروزی رسید و برای نهمین بار قهرمانی در این رقابت‌ها را جشن گرفت.

با کسب این افتخار، ستاره صرب تعداد قهرمانی‌هایش در گرنداسلم‌های تنیس را به 18 مورد افزایش داد و از این رو فاصله خود با دو تنیسور برتر راجر فدرر و رافائل نادال که هر کدام 20 بار قهرمان این رقابت‌ها شده‌اند را کاهش داد. این بیست‌و‌هشتمین حضور جوکوویچ در فینال‌های گرنداسلم‌ها بود.

همچنین این دومین شکست متوالی مدودف، مرد شماره 4 تنیس جهان در فینال گرنداسلم‌ها مقابل جوکوویچ پس از باختش به او در فینال اوپن آمریکای سال 2019 بود که به این ترتیب او را در حسرت کسب قهرمانی در این رقابت‌ها گذاشت.

اما فینال اوپن استرالیا، تورنمتی که 14 روز به طول انجامید در حالی برگزار شد ورزشگاه راد لاور شهر ملبورن به اندازه 50 درصد از ظرفیتش پذیرای تماشاگران بود و به همین دلیل نگرانی‌هایی درباره فاصله کم میان تماشاگران وجود داشت. به خصوص که تا چند روز پیش به دلیل افزایش شیوع ابتلا به کرونا در استرالیا، ورود تماشاگران به استادیوم‌ها در شهر ملبورن به کلی ممنوع بود.

رویارویی مدودف با جوکوویچ در فینال تنیس اوپن استرالیا

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نواک جوکوویچ تنیس نواک جوکوویچ تنیس اوپن استرالیا گرنداسلم ها رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند

تیم ایران در مرحله نیمه نهایی توانست در یک بازی سخت و نفس‌گیر در ضربات پنالتی ازبکستان را شکست دهد و تایلند در همین مرحله تاجیکستان را از پیش رو برداشت. گفتنیست که شگفتی این دور از رقابت‌ها حذف ژاپن قهرمان دور قبلی در مرحله گروهی رقابت‌ها بود.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو