Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سیدعزیز موسوی_ سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان در این دیدار اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار برای ۵۴ هزار نفر در سطح کشور مصوب شد که سهمیه استان گلستان در قالب این طرح ۲۳۰۰ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی گلستان، مجری این طرح و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان، کارفرما آن است، تصریح کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز اصلی شناسایی، آموزش و توانمندسازی و اتصال به بازار دنبال می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه دبیرخانه این طرح مهرماه امسال افتتاح شد، خاطرنشان کرد: ۳ هزار نفر از ۱۴ شهرستان استان برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان بیان کرد: جهاد دانشگاهی با اداراتی همچون بهزیستی، کمیته امداد، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و... نیز در حوزه اشتغال در حال همکاری است.

احسان گوهری راد_ مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان نیز در این دیدار گفت: هنرستان‌های آموزش‌وپرورش در روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان اقدامات بسیار خوبی را برای تأمین ماسک انجام دادند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت هنرستان کشاورزی در شهرستان‌های علی‌آبادکتول و گنبدکاووس، تصریح کرد: در این هنرستان‌ها سالیانه حدود ۵۰۰ تن برنج تولید می‌شود. علاوه بر این در این هنرستان‌ها اقدام به تولید گندم، جو و... هم می‌شود.

گوهری راد با بیان اینکه در حال حاضر ۹۶ درصد جمعیت استان گلستان باسواد هستند، گفت: ۴ درصد باقی‌مانده نیز اکثر به علت کهولت سن، بیماری و مسائل دیگر تمایلی به این کار ندارند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های علمی، آموزشی و پژوهشی و... دارد و ما از این ظرفیت‌ها استقبال می‌کنیم و آماده همکاری هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی گلستان آموزش وپرورش گلستان سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان مدیرکل آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش امیر سرتیپ غلامعلیان با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: پرورش و آموزش دو مولفه انسان ساز هستند که در تمام تعالیم اسلامی به آن اشاره شده است و خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز وزارت آموزش و پرورش، این کار مهم و اساسی را به عهده دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان با بیان اینکه بسیار مهم است که ما قبل از اینکه وارد حوزه آموزش شویم، به پرورش توجه ویژه داشته باشیم، افزود: امروز روز بزرگداشت مقام معلم و تکریم از معلمانی است که ارزشمند‌ترین ساعات خود را برای موضوع آموزش و پرورش جوانان این مرزو بوم صرف می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اضافه کرد: اعتقاد داریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نهادی است که به شدت به آموزش وابسته است و همان طور که ما در حوزه پرورش جوانان برای دفاع از آب و خاک کشور پیشرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع آموزش به عنوان یک اصل مهم در ارتقای فعالیت‌های ارتش نیز همیشه مدنظر است، گفت: حرکت ما در کنار آموزش وپرورش است؛ ولی با این تفاوت که که آموزش‌های ما  برای مسائل امنیتی است و آموزش پرورش آموزش دروس را در دستور کار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است