Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: فرد شیادی که خود را در فضای مجازی و تبلیغات صورت گرفته ماساژور و انرژی درمان و همچنین محقق و سخنران در حوزه‌های انگیزشی معرفی کرده بود، بازداشت شد. - اخبار استانها -

دکتر محمد کریمی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار تسنیم در  همدان،  با بیان اینکه این فرد متخلف فاقد هرگونه مجوزی قانونی از مراجع ذی‌صلاح بوده واقدام به ماساژ درمانی حتی برای بانوان کرده است اظهار داشت: این مرد شیاد در هفته گذشته دستگیر شده و در بازداشتگاه به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فرد متخلف در منزل مسکونی خود در حوالی میدان رسالت اقدام به پذیرش و ماساژ مراجعین کرده است.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: متهم دستگیر شده ضمن تبلیغات در فضای مجازی در خصوص ماساژ درمانی، در تبلیغاتی که به صورت کارت ویزیت تهیه شده بود خود را به عنوان محقق، سخنران در حوزه‌های انگیزشی امید به زندگی ثروت اندوزی و کسب ثروت و همچنین تدریس خصوصی و کاربردی دروس حسابداری در مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی ،انجام پروژه‌های مالی،کار آموزی، گارش مقاله و تحقیقات تخصصی حسابداری و حسابرسی معرفی کرده است.

کریمی با اشاره به اینکه دستگیری متهم با همکاری معاونت ارجاعی دادستان، پلیس امنیت اخلاقی و کلانتری 115 انجام شد بیان کرد: امسال بیش از 10 واحد متخلف که در زمینه ماساژ درمانی حتی جهت جنس مخالف فعالیت داشته‌اند شناسایی و در خصوص پلمپ واحد متخلف و جلب این افراد اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی ضمن تأکید بر نظارت مستمر در راستای سلامت مردم به شهروندان عنوان کرد: برای دریافت خدمات درمانی به ویژه ماساژ درمانی و درمان‌های سنتی به مراکز فیزیوتراپی و پزشکان طب سنتی ایرانی سطح شهر که دارای مجوز بوده و با رعایت اصول پزشکی و اخلاقی مبادرت به این کار می‌کنند مراجعه کنید.

لاکچری‌بازی در آنتن تلویزیون با ماساژور گران‌قیمت/ آیا بازرگانی صداوسیما از تورم و وضع معیشت مردم باخبر نیست؟ماساژور تیم فوتبال ماشین‌سازی درگذشتماساژوری که با آب‌میوه مشتریانش را بیهوش می‌کرد!

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان  تأکید کرد: مردم از مراجعه به افراد شیاد که بعضا سلامت جسمی و روحی و روانی مراجعین را به خطر می‌اندازند خوداری کنند.

انتهای پیام/743/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماساژ درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: پزشک متخلفی که در یکی از روستاهای تالش مدعی بود با دستگاهی همه بیماری ها را درمان می کند، دستگیر شد.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند درصد پزشکان زیرمیزی می‌گیرند؟ پروانه مطب ۹۶ پزشک متخلف باطل شد توبیخ پزشک متخلف بخاطر دریافت وجه مازاد از بیمار

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • اطلاعیه فوری پلیس درباره خبر پلمب این بیمارستان به‌دلیل کشف حجاب
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر