Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@03:22:51 GMT

بدون سیم، راحت ترین نوع دوربین مداربسته

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۶۶۶۱

بدون سیم، راحت ترین نوع دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته برای انتقال تصویر نیاز به سیم یا کابلی که ارتباط بین دوربین و دستگاه DVR و NVR را ایجاد کند، دارد. این سیم کشی در مکان های مورد نظر موجب شلوغی یا زمان بر شدن نصب دوربین مدار بسته می گردید پس تولیدکنندگان خط تولید دوربین بیسیم را راه اندازی کردند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دوربین مارکت، دوربین بیسیم ، به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شود که دوربین های آنالوگ بیسیم ارسال تصاویر را بوسیله فرکانس های رادیویی و دوربین های تحت شبکه برای ارسال مطالب از بستر شبکه استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نصب راحت و قیمت به صرفه از مزایای این دوربین مدار بسته است.

ویژگی های دوربین مدار بسته بیسیم

· قابلیت اتصال به اینترنت

· نصب آسان تر به نسبت دوربین های دیگر

· قیمت مناسب و به صرفه نسبت به دوربین های دیگر به دلیل نصب راحت تر

· استفاده از این دوربین در مساحت های کوچک میسر است

· تصاویر و اطلاعات در کارت SD ذخیره می شوند

· امکان ارسال تصاویر به تلفن همراه نیز وجود دارد

معرفی برخی دوربین های بیسیم

· دوربین بیسیم  Baby Cam

دوربین بیسیم بیبی کم، برای مراقبت از کودکان یا افراد کم توان مثل سالمندان یا معلولین مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین امکان ضبط صدا و مکالمه دو طرفه دارد.

· دوربین خورشیدی یا بدون برق

عدم نیاز به برق برای شارژ یا انتقال تصاویر ویژگی اصلی این دوربین است و انرژی این دوربین از خورشید گرفته می شود. به دلیل وجود باتری خورشیدی این دوربین در محیط های بیرونی نصب می گردد.

· دوربین چشم ماهی یا لامپی

دوربین لامپی یکی از انواع دوربین بیسیم است که قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق اپلیکیشن های مختلف و مخصوص خود را دارد. دوربین لامپی در واقع همان دوربین پانوراما است.

· دوربین پانوراما

دوربین پانوراما دارای لنز Ultra Wide است و با زاویه ۳۶۰ درجه تصویر برداری می کند. دقت به جزئیات در این دوربین به دلیل دید وسیع، پایین است. علاوه بر انتقال تصویر انتقال صدا و ایجاد ارتباط دو طرفه از قابلیت های این دوربین بیسیم است.

دوربین بیسیم مخفی چیست؟

امروزه دوربین های مدار بسته با اندازه های متفاوت و کیفیت های بالا تولید می شوند و هر یک از دوربین ها کاربرد خاص خودش را دارد، مگر اینکه برندهای متفاوت دوربین های یکسان تولید کنند. دوربین بیسیم مخفی از کوچکترین نوع دوربین های مداربسته است.

 دوری مخفی به قدری کوچک است که می توان آن را در وسیله ای جایگذاری کرد تا دور از دید عموم باشد؛ مثل خودکار، دگمه لباس، لامپ، ساعت یا هر وسیله ی دیگر. اکثر دوربین های مخفی بیسیم هستند و باتری، منبع تغذیه آنهاست. برای ثبت اطلاعات از کارت حافظه SD استفاده می کنند یا اطلاعات را به گوشی یا دستگاه دیگری ارسال می نمایند.

دوربین بیسیم مخفی انواعی دارد:

· دوربین مخفی سوزنی

معمولا برای نصب دوربین بیسیم سوزنی حفره ای در سطحی غیر شفاف نصب می کنند ولی این دوربین مناسب برای شب و تاریکی نیست و تنها در روشنایی مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه این دوربین کاملا کوچک است و به همین خاطر قابلیت قرار گیری در اشیاء را دارد.

· دوربین مخفی مینیاتوری

دوربین مخفی مینیاتوری گران ترین دوربین مخفی است و دلیل آن کیفیت بالای این دوربین است. دوربین ساده مینیاتوری بیشتر کاربرد شخصی دارد زیرا تکنولوژی آن کاملا ساده است، این دوربین درعین سادگی کیفیت بالایی نیز دارد و قیمت آن ارزان تر از دیگر دوربین های مینیاتوری است.

دوربین آینه ای نوع دیگر این دوربین مخفی است ولی به نور حساس است پس باید نور مکان مورد نظر تنظیم گردد. دوربین هالوژنی یا لامپی هم نوع دیگری است که دوربین مخفی را در داخل لامپ نصب می کنند.

· دوربین مخفی دتکتور

این دوربین اصلا قابل تشخیص نیست و به شکل هشدار دهنده های آتش سوزی می باشد.

دوربین های مداربسته مخفی دارای مزیت های و معایبی هستند:

کوچکی، نصب آسان و ارزان بودن این دوربین ها به نسبت دوربین های دیگر از مزایای آن محسوب می گردد و نداشتن قابلیت دید در شب و فیلم برداری از فاصله دور از معایب این دوربین است.

نصب دوربین بیسیم مخفی

دوربین مدار بسته بیسیم، نصب راحتی دارد و حتی اکثر اوقات خود شخص به راحتی می تواند آن را نصب کند. قیمت این دوربین ها به نسبت دوربین های کابلی به دلیل نصب آسان، ارزان تر و به صرفه تر است.

اما برای خرید و نصب دوربین مخفی بیسیم ابتدا باید مجوز از مراجع قانونی گرفته شود. در صورت گرفتن مجوز و تهیه دوربین مدار بسته بیسیم مخفی، شما می توانید بدون هیچ تخصصی آن را نصب کنید اما باز هم برای محکم کاری و اطمینان می توانید از متخصصین نصب نیز راهنمایی بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوربين مداربسته دوربین بیسیم دوربین مدار بسته دوربین مخفی نصب دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت در مدار رشد؟

روز جمعه قیمت نفت افزایشی شد. برنت به ۸۹دلار و ۵۳سنت و WTI آمریکا به ۸۴دلار و ۱۲سنت در هر بشکه رسید.

به گزارش دنیای اقتصاد، رشد تولید ناخالص داخلی، کاهش تورم و عدم کاهش نرخ بهره آمریکا در کنار نگرانی از افزایش تنش‌ها در خاورمیانه، از عوامل اصلی رشد قیمت نفت بوده‌اند. ترس از استمرار تنش‌های ژئوپلیتیک در منطقه خاورمیانه، همچنان بر نگرانی بازار جهانی انرژی نسبت به عرضه پایدار نفت افزوده است و از قیمت این کالای استراتژیک حمایت می‌کند.

قیمت جهانی نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت ماه، روند افزایشی در پیش گرفت. طبق اعلام وزارت خزانه داری ایالات متحده، چشم انداز اقتصادی این کشور در شرایط باثبات تری در مقایسه با سه‌ماهه اول سال‌جاری میلادی قرار دارد.

 از طرف دیگر نگرانی فعالان بازار انرژی در مورد عرضه جهانی نفت به واسطه استمرار منازعات در منطقه نفت‌خیز خاورمیانه کماکان پابرجاست. روز گذشته و در لحظه تنظیم این گزارش، قیمت هر بشکه نفت‌برنت دریای شمال با ۴۱‌سنت افزایش به ۸۹ دلار و ۵۳‌سنت رسید. شاخص دیگر یعنی وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا هم با ۳۶‌سنت افزایش در رقم ۸۴ دلار و ۱۲‌سنت به ازای هر بشکه معامله شد.

در همین رابطه، وزیر خزانه‌داری آمریکا، اعلام کرد منحنی رشد اقتصاد این کشور از آنچه که پیش‌بینی‌ها از انتظار رشد برای سه‌ماهه اول سال‌جاری میلادی نشان می‌دادند، در شرایط بهتری قرار دارد.

وی افزود: تولید ناخالص داخلی در ایالات متحده در سه‌ماهه اول سال‌۲۰۲۴ افزایش داشته، ضمن آنکه تورم این کشور تا سطح قابل قبولی پایین آمده‌است. این در حالی است که تا پیش از اظهارات جنت یلن، شواهد حاکی از افزایش تورم در این کشور بود که به نوبه خود بر بازار نفت تاثیر می‌گذاشت، چرا که پیش‌بینی سرمایه‌گذاران نفتی حاکی از آن است که فدرال‌رزرو نرخ بهره را حداقل تا پیش از ماه سپتامبر کاهش نخواهد داد. واقعیت این است که ادامه تنش‌های ژئوپلیتیکی در منطقه خاورمیانه همچنان بر نگرانی فعالان بازار و سرمایه‌گذاران نسبت به عرضه نفت، افزوده و از قیمت این کالای استراتژیک حمایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • نفت در مدار رشد؟
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)