Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:12:27 GMT

ثمره یک ماه بندگی در ماه رجب منتج به خودسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۶۸۹۸

ثمره یک ماه بندگی در ماه رجب منتج به خودسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام ماشاءالله عبدی  ظهر امروز در جمع پاسداران سپاه روح الله ماه رجب را از بهترین و مهم‌ترین ماه‌های قمری برشمرد و گفت: نیایش با پروردگار با نماز مخلصانه و عبادتی عاشقانه می‌تواند روح و جان آدمی را سیقل ببخشد که هرشخصی بنا به ظرفیت و بهره خود از این ماه عزیز بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماه رجب مقدمه و آماده سازی برای یک میهمانی بزرگ است لذا جسم و جان آدمی در این ماه برای حضوری پاک و مومنانه در ماه ضیافت الهی رمضان تمرین می‌کند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: توجه و نگاه ویژه به نسیم بهشتی و نورانی مقام معظم رهبری گویای اهمیت این ماه با برکت است لذا جوانان باید توجه ویژه‌تری به اعمال این ماه داشته باشند.

عبدی با بیان اینکه اعمال استغفار و توسل و سنت اعتکاف از اعمال مهم این ماه محسوب می‌شود گفت: نیایش با پروردگار با نماز مخلصانه و عبادتی عاشقانه می‌تواند روح و جان آدمی را سیقل ببخشد که هرشخصی بنا به ظرفیت و بهره خود از این ماه عزیز بهره می‌برد.

وی مناسبت‌های مختلف در ماه رجب به ویژه اعیاد این ماه با برکت را مهم و تاثیرگذار برشمرد و یادآورشد: اعیاد و مناسبت‌های دیگر نشان از غنی بودن این ماه با عظمت است و یقینا بهترین فرصت برای تهذیب نفس و تزکیه در ماه رجب فراهم شده است.

وی اظهار کرد: افزایش معنویت و توسل در ایام باقی مانده از این ماه بیش از گذشته در نظر گرفته شود به همین جهت وقتی در شرایطی که نیاز به دفع بلا داریم اثربخش ترین التیام و یاری دهنده بشر دعا و توسل از حضور معبود است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله خاطرنشان کرد: ثمره یک ماه بندگی در  ماه رجب منتج به خودسازی و آماده سازی خواهد بود و بی شک میدان سبقت برای مومنین فراهم است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رجب ولی فقیه استان مرکزی سپاه ماه رجب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی طاغوت وعده صادق الهی است

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن موسایی مسئول موقوفات، منابع پایدار، امور بین‌الملل حوزه علمیه هرمزگان و نایب رئیس مجمع فضلا و علمای استان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در تبیین ویژگی‌های طاغوت، اظهار داشت: طاغوت در اسلام به معنای طغیان‌گر و تجاوز کننده از حدود الهی شناخته می‌شود، حدودی که سراسر منطبق با فطرت آدمی وضع شده است بنابراین افراد و قدرت‌هایی که بر خلاف فطرت رفتار کنند را باید طاغوت بدانیم.

وی افزود: بر اساس فطرت، همه ما از ظلم، قتل، دروغ، فحشاء، تزویر و ریا انزجار داریم؛ هیچکس را نمی‌توان پیدا کرد که بگوید از مورد ظلم واقع شدن لذت می‌برد یا دوست دارد به واسطه دروغ در معرض اطلاعات غلطی قرار بگیرد از این رو با توجه به اینکه این اعمالِ دارای منافات با سرشت آدمی، جامعه را از مسیر رستگاری دور می‌کند مؤمنین باید برای جلوگیری از انحرافات عمومی در مقابل طاغوت بایستند.

مسئول امور بین‌الملل حوزه علمیه هرمزگان، تأکید کرد: نتیجه سکوت در مقابل اعمال خلاف واقع، طاغوتیان رسیدن به موضعی است که جامعه اسلامی در سال ۶۱ هجران به آن رسید و در برابر سکوت عده‌ای و همراهی عده‌ای دیگر امام جامعه به بدترین شکل ممکن به شهادت رسید؛ شهادت رهبر جامعه مسلمین تاوان بی‌تفاوتی مسلمانان به اعمال ضد اسلامی و انحرافات بود و همین بی‌تفاوتی زمینه را برای جنایات بعدی هموار کرد.

موسایی عنوان‌کرد: شناختن منافق کار بسیار سختی است اما شناختن طاغوت سهل و دسترس پذیر است، کافیست به دقت به اطراف خود نگاه کنیم؛ امروز چه کسی کشورهای دنیا را به بهانه‌های واهی تحریم می‌کند؛ بازار اسلحه و سلاح‌های کشتار جمعی در دست چه کسانی است؟ چه کشوری قطعنامه‌ها را بر علیه رژیم منحوس صهیونیستی وتو می‌کند؛ حامی اصلی شبکه‌های دروغ‌پرداز معاند کدام کشور است؟ قطعاً پاسخ همه این سوالات ایالات متحده آمریکا است که امام امت به حق آن را شیطان بزرگ نامید.

نایب رئیس مجمع فضلا و علمای استان هرمزگان بیان‌کرد: رژیم منحوس صهیونیستی نیز مصداقی عینی برای طاغوت است که حافظ منافع شیطان بزرگ در غرب آسیا است اما این‌ها غافل هستند از اینکه خداوند وعده داده است ظالمین و طاغوت را نابود سازد.

وی ادامه داد: قرآن در آیه ۵۳ سوره ذاریات قوم حضرت نوح را پیرو طاغوت معرفی کرده، قومی که به بلای بد دچار شدند و صغیر و کبیرشان در طوفان الهی غرق شدند؛ وقتی به این ماجرا می‌نگریم می‌بینیم مقام و منزلت حیواناتی حضرت نوح علیه‌السلام جمع آوری کرد از انسان‌های پیرو طاغوت بالاتر بود چرا که آن‌ها لیاقت نجات پیدا کردند اما انسان‌های طغیان‌گر در سیل تعدی به حدود الهی غرق شدند.

استار حوزه و دانشگاه با اشاره به آیات ۲۱ و ۲۲ سوره نبا گفت: جهنم کمین‌گاهِ اهالی طاغوت است و پیروان طاغوت در واقع هم در این دنیا به جهنم کشیده خواهند شد و هم در آن دنیا چرا که نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است و این نابودی با خار و خفیف شدن همراه خواهد بود چنانچه در هفتم اکتبر شاهد بودیم رژیم صهیونیستیِ مغرور و متکبر که به گنبد آهنینش می‌نازید در برابر یک گروه ساده از مقاومت فرو پاشید و جمهوری اسلامی ایران نیز در عملیات وعده صادق به همگان نشان داد که بُتی که از این رژیم در ذهن کشورهای جهان و منطقه ساخته‌اند حتی با یک هلُ در سیلاب جنایات خود و خون بی‌گناهان غرق خواهد شد.

کد خبر 6089460

دیگر خبرها

  • "عمره مفرده" چه اعمالی دارد؟
  • عمره مفرده چه اعمالی دارد؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • نابودی طاغوت وعده صادق الهی است
  • حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی