Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با اعلام حمایت از برپایی نمایشگاه ها در اصفهان، گفت: با وجود شیوع کرونا نگرانی برای برپایی نمایشگاه های تخصصی در سراسر کشور نداریم و سعی می کنیم در سال ۱۴۰۰ با برنامه ای که ارائه داده ایم، با برپایی نمایشگاه های مختلف آن را اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن زمانی امروز (یکشنبه- ۳ اسفند ماه) در حاشیه افتتاح بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایسنا، درباره برپایی نمایشگاه ها در شرایط شیوع کرونا به خصوص کرونای انگلیسی در کشور، اظهار کرد: زمانی که مسئولیت نمایشگاه جمهوری اسلامی را پذیرفتم، در نخستین اقدام، با برپایی جلساتی با مسئولان مربوطه ستاد ملی کرونا، توانستیم مجوز برپایی نمایشگاه ها را به صورت تخصصی دریافت کنیم.

وی تاکید کرد: با وجود شیوع کرونا جای نگرانی برای برپایی نمایشگاه های تخصصی در سراسر کشور نداریم و سعی می کنیم در سال ۱۴۰۰ با برنامه ای که ارائه داده ایم،  برپایی نمایشگاه های مختلف را اجرایی کنیم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به میزان خسارت بالای شیوع کرونا به صنعت نمایشگاهی کشور، تصریح کرد: هر متر مربع برپایی نمایشگاه، ۵.۷ روز اشتغالزایی به همراه دارد و باید در نظر گرفت تعطیلی نمایشگاه ها به معنای از دست رفتن اشتغال در کشور است.

وی با بیان اینکه با شروع به کار نمایشگاه ۱۵۰ تا ۲۰۰ رسته شغلی فعال می شود، توضیح داد: با برپایی نمایشگاه ها حدود ۵۰ هزار اشتغال مستقیم و با احتساب اشتغال غیرمستقیم در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار شغل ایجاد می شود.

زمانی گفت: قطعا با قرار گرفتن صنعت نمایشگاهی در زمره صنایع مطرح کشور، برای سال آینده حرف زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: سال آینده هیچ مشکلی برای برگزاری نمایشگاه ها نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در ادامه درباره برپایی نمایشگاه فرش اصفهان، گفت: در حوزه فرش به داشته هایمان می بالیم و نباید تصمیمات غیرکارشناسی و عجولانه در مورد این صنعت گرفته شود.

وی افزود: با تصمیمات اتخاذ شده بعضا صنعت فرش تحت تاثیر قرار می گیرد و به طور قطع بعد از این بازدید در جلساتی با مسئولان مربوطه وزارت صمت، موانعی که بر سر راه صنعت عظیم فرش قرار دارد، را منتقل و برای مرتفع کردن آن تلاش خواهیم کرد.

زمانی تاکید کرد: با تمام وجود جهت حمایت از برپایی نمایشگاه های اصفهان اعلام آمادگی می کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نمايشگاه کروناویروس نمایشگاه های تخصصی برپایی نمایشگاه برپایی نمایشگاه ها جمهوری اسلامی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند

عباس علی‌آبادی اظهار داشت: هدفگذاری ما توسعه تعاملات و همکاری تجاری با کشور‌های دیگر به روش غیرسنتی است و از کشور‌هایی کالا خواهیم خرید که از ما کالا بخرند.

تسنیم: وی در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار داشت: هدفگذاری نخست ما توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالا‌ها را بفروشیم.

وی افزود: با این شعار، با کشور‌های دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

بنابر این گزارش ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان