Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:39:35 GMT

گرمخانه همدان به مکانی دیگر منتقل می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۶۹۹۸

گرمخانه همدان به مکانی دیگر منتقل می‌شود

گروه استان‌ها- سرپرست فرمانداری همدان در جریان بازدید سرزده از گرمخانه آقایان گفت: با توجه به اعتراض و گلایه ساکنین این منطقه  جابجایی گرمخانه به مکانی مناسب‌تر در دستور کار قرار دارد که تسریع این موضوع را پیگیری می‌کنیم. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  همدان، با شروع برودت هوا و ماندگاری سرما، فرماندار شهرستان همدان به طور سرزده از گرمخانه شهرداری بازدید کرد و از نزدیک وضعیت خدمات و سایر موارد این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به برودت هوای همدان گرمخانه ویژه آقایان در مرکز استان پذیرای تعداد قابل توجهی از مراجعان بود  افرادیکه در این بازدید برخی از مسایل و مشکلات خود را با فرماندار همدان در میان گذاشتند.

فرماندار همدان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه گرمخانه با هدف خدمات دهی به افراد بی‌سرپناه، کارتن خواب و سایر افراد آسیب دیده اجتماعی توسط مدیریت شهری ایجاد شده است اظهار داشت: لازم است سایر نهادهای مسئول برابر شرح وظایف ذاتی خود به این مجموعه توجه داشته باشند.

محمد علی محمدی افزود: حضور و خواب شبانه افراد بی سرپناه، معتاد و عمدتا فاقد شرایط عادی رفتاری، روحی و روانی در اقصی نقاط محلات، پارکها و سایر اماکن عمومی معظلی مهم است که با ایجاد گرمخانه جان پناهی امن برای این افراد فراهم شده است.

افزایش هزینه گرمخانه‌های شهرداری تهران/ 30 درصد مددجویان در گرمخانه‌ها می‌ماننداسکان بیش از 2000 بی‌خانمان در گرمخانه‌های تهران در روزهای اخیرگرمخانه‌های اضطراری زاهدان فعال شد/ انتقال معتادان متجاهر و کارتن‌خواب به گرمخانه

وی  با اشاره به اینکه با همکاری سایر مراکز حمایتی و حتی تشکل‌های مردم نهاد تا حد ممکن باید برای بهبود وضعیت مراجعان به این مراکز اقدام شود، گفت: با توجه به اعتراض و گلایه ساکنین این منطقه  جابجایی گرمخانه به مکانی مناسب تر در دستور کار قرار دارد که تسریع این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود

رضا ربانی در جلسه اطلاعات مکانی و پروژه ملی جی نف گفت: بر اساس این پروژه همه اماکن کشور دارای شناسنامه می‌شوند تا در اختیار بهره برداران قرار گیرد.

او گفت : جی نف امکان بررسی و صحت‌سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور مقدور می‌سازد و همچنین به واسطه ایجاد و راه‌اندازی پایگاه ملی GNAF امکان تعیین موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی حاصل خواهد شد.

رضا ربانی گفت: شاهد عقب ماندگی ۴ ساله در این پروژه هستیم که باید تا دو سال آینده جبران شود.

مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست ایران گفت: تا کنون ۳۹ میلیون مکان در این اطلاعات ثبت شده است.

ربانی، مهم‌ترین شاخصه در این پروژه را کمک به شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و کسب و کار عنوان کرد و گفت : این پروژه باعث ایجاد هویت مکانی در کشور می‌شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی هم گفت: در سطح کشور کسب رتبه در شاخص‌ها بستگی به توانمندی‌های هر استان دارد لذا دستگاه‌های اجرایی با تشکیل جلسات چالش‌ها و موانع این پروژه را سریع‌تر حل کنند.

عبدالصمد صفر نژاد با عنوان اینکه در ۱۲ استان کشور در حوزه شهری این پروژه به شکل مطلوب اجرایی شده است، گفت: این قانون لازم الاجراست و همگی برای اجرای آن تسریع داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • کشت سیر مزیت بی‌نظیر استان همدان
  • بازار هیپنوتیزم در شبکه‌های اجتماعی/ هیپنوتیزم چیست و اصلا فایده‌ای هم دارد؟
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود