Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ۶ هزار معدن تا پایان سال به سرمایه‌گذاران متعهد تحویل می‌شود، گفت: باید به سمت ایجاد کسب و کار در روستاهای کم برخوردار باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یزد، علیرضا رزم حسینی ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی مرکز جامع سلامت روستایی سبزدشت شهرستان بافق با قدردانی از خیر این پروژه اظهار داشت: هر جایی تولید باشد آبادانی هم هست، تمام امکانات برق, گاز, آب و تلفن در این مناطق وجود دارد ولی کسب و کار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: چیزی که امروز باید به دنبال آن باشیم ایجاد کسب و کار در روستاها و شهرستان‌های دور افتاده و کم برخوردار است تا از مهاجرت جلوگیری شود.

وزیر صمت افزود: احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی هم در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی معادن انجام شده و سرمایه‌گذار معدن این منطقه، اقدام به احداث مرکز درمانی کرده است.

رزم حسینی بیان کرد: بهاباد و بافق یک منطقه معدن‌خیز است و شاید آب کم داشته باشد ولی معادن سنگی دارد که با اکتشاف, استخراج و تولید می‌تواند کسب و کار روستا و درآمد منطقه را افزایش دهد.

وی با اشاره به گمرکات, صادرات, واردات و ترخیص کالا بیان کرد: صنعت, معدن و تجارت حدود 40 درصد اقتصاد کشور را تشکیل می‌دهد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: در حوزه صنایع، معادن، تجارت و بازار برنامه‌هایی برای رشد اقتصادی داریم و در حوزه معدن قرار است، با آزادسازی معادن ظرف دو هفته آینده، بین 5 تا 6 هزار معدن در اختیار سرمایه‌گذاران متعهد قرار می‌گیرد.

استان کرمان با اتمام منابع معدنی آن به خاک سیاه می‌نشیند12600 نفر در صنایع معدنی استان آذربایجان شرقی مشغول به کار هستندمعدن آلبلاغ اسفراین؛ گنجی که در میان بی‌تدبیری مسئولان "دفـن" شده است

انتهای پیام/ 784/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده

مدیران باشگاه استقلال از هفته آینده برای تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر جواد نکونام اقدام می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم

استقلال از ساعت 20:30 فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • آینده بورس در چند پرده
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • پیش‌بینی آغاز تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده