Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه تولید واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: با توجه به موفقیت در مرحله اول آزمایش انسانی تا اواخر بهار ظرفیت تولید ۱۰ میلیون دُز واکسن کُوو ایران برکت را خواهیم داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 دکتر مینو محرز، متخصص ناظر بر کارآزمایی بالینی واکسن کُوو ایران برکت در نشست مشترک با حضور دکتر حسن جلیلی مسئول گروه تولید واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دکتر حامد حسینی مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: نتایج قابل قبول واکسن کُوو ایران برکت بسیار عالی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بعد از اتمام تزریق‌ها و ارائه نتایج، احتمالا هفته آینده وارد مرحله بعدی و بررسی اثر گذاری خواهیم شد.

تولید ۱۰ میلیون دُز واکسن کُوو ایران برکت تا بهار ۱۴۰۰

دکتر جلیلی مسئول گروه تولید واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: آزمایش حیوانی واکسن جدید mrna به پایان رسیده است و برای دریافت مجوز آزمایش انسانی به وزارت بهداشت نتایج ارسال خواهد شد.

او تأکید کرد: در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۶ پلتفرم برای تولید واکسن کرونا دنبال کردیم که بعد از کُوو ایران برکت، مراحل آزمایش حیوانی دو پلتفرم دیگر به پایان رسیده است و بعد از تأیید وزارت بهداشت، آماده ورود به مرحله آزمایش انسانی است.

مسئول گروه تولید واکسن کرونا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: با توجه به موفقیت در مراحل تحقیقاتی و مرحله اول آزمایش انسانی تا اواخر بهار ظرفیت تولید ۱۰ میلیون دُز واکسن کُوو ایران برکت را خواهیم داشت.

‏‏دکتر جلیلی افزود: خوشحالم مرحله اول مطالعات بالینی را به خوبی پشت سرگذاشتیم، فراموش نکنید دنیا از ما جلوتر بود، چون درگیر ویروس هایی، چون سارس و مرس بودند و ما با یک تاخیر وارد این کارزار شدیم.

مسئول گروه تولید واکسن کرونا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ادامه داد: ​به کمک جوانان این مرز و بوم کار را توسعه دادیم و خوشبختانه مراحل تحقیقاتی را به خوبی پشت سر گذاشتیم و مرحله یک با موفقیت بسیاری همراه بود.

دکتر جلیلی گفت: دغدغه اصلی ما تولید انبوه است و ما برای تولید انبوه نمی‌توانیم صبرکنیم تا نتایج مرحله یک، دو و سه بیرون بیاید، زیرا در دنیا هم این کار را نکردند و از زمانی که نتایج آزمایشگاهی اولیه به دست آمد، تولید انبوه را آغاز کردند.

مسئول گروه تولید واکسن کرونا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: ما هم با توجه به مطالعات تحقیقاتی و پشت سر گذاشتن مرحله نیمه صنعتی پیش بینی تولید یک و نیم میلیون دُز واکسن کرونا در ماه را شروع کردیم.

او تصریح کرد: در مرحله بعد نیز که تولید صنعتی است و اواخر بهار انجام خواهد شد با راه اندازی سایت، ظرفیت تولید ۱۰ میلیون دُز واکسن کرونا را در ماه خواهیم داشت.

مسئول گروه تولید واکسن کرونا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: مرحله سوم با تلاش شبانه روزی همکاران در حال اتمام است و تاکنون طرح طبق جدول زمان بندی شده به خوبی پیش رفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برچسب ها: واکسن کرونا ، واکسن ایرانی کرونا ، ویروس کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آزمایش انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟

منابع آگاه در ابوظبی می‌گویند امارات عربی متحده دیگر به ضرورت کاهش تولید اوپک پلاس باور ندارد و به دنبال افزایش تولید است.

به گزارش ایسنا، در حالی که بازار جهانی نفت، مشتاقانه منتظر تصمیم آینده اوپک پلاس و تغییر بالقوه در استراتژی کاهش تولید فعلی است، بیشتر نگاه‌ها به سمت عربستان سعودی یا مدیران آرامکو دوخته شده است. با این حال، یک بازیگر جدید وجود دارد که در حال حاضر به تغییر چشمگیر استراتژی تولید بدون تائید اوپک، اشاره می‌کند.

منابع آگاه در ابوظبی می‌گویند با توجه به نوسانات فعلی بازارهای نفت و افزایش تقاضا، امارات عربی متحده، دیگر نسبت به ضرورت کاهش تولید اوپک پلاس باور ندارد. همزمان، منابع آگاه در شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک)، به افزایش تولید قریب‌الوقوع اشاره کرده اند. افراد مطلع در داخل این شرکت فاش کرده اند ادنوک سرگرم بررسی افزایش تولید به حدود ۴.۸۵ تا ۴.۸۷ میلیون بشکه در روز است که استراتژی فعلی اوپک را نقض می‌کند. این حرکت تعجب آور نیست، زیرا ادنوک، سرمایه‌گذاری هنگفتی را در توسعه ظرفیت تولید خود انجام داده که تاکنون، به دلیل پایبندی امارات به تصمیمات اوپک، محدود شده است.

طبق اظهارات منابع رسمی، ظرفیت کل تولید در حال حاضر ۴.۵ میلیون بشکه در روز است اما انتظار می‌رود که افزایش یابد و احتمالا به زودی به ۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد. هدف تولید ۴.۸۵ میلیون بشکه در روز در فاصله مه تا ژوئن سال ۲۰۲۴، نرخ بالایی است اما شدنی است.

ادنوک یا امارات عربی متحده، به وضوح نیاز به این افزایش تولید یک‌جانبه را می‌بینند. آنها خود را به عنوان یک شرکت بزرگ بین‌المللی ملی نفت با هدف رقابت با هفت شرکت بزرگ نفت جهان معرفی می‌کنند. سلطان الجابر، مدیرعامل ادنوک، نیاز به تغییر را درک کرده  و برنامه‌هایی را برای خرید دارایی‌های بالادستی و پایین دستی دنبال می‌کند.

با وجود پیامدهای احتمالی تصمیم یک‌جانبه ابوظبی در اوپک، بازیگران مهم در بازار بین‌المللی نفت، ممکن است رویکرد عدم مداخله را در پیش بگیرند. صندوق بین‌المللی پول بر ضرورت حجم تولید و درآمد بیشتر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا تاکید کرده است. عربستان سعودی، به خصوص برای نیازهای بودجه‌ای دولت خود، به قیمت بسیار بالاتر نفت نیاز دارد.

طبق داده‌های صندوق بین‌المللی پول، عربستان سعودی برای تامین مالی بودجه خود، به قیمت نفت حدود ۹۶.۳۰ دلار در هر بشکه، نیاز دارد. این ارزیابی بر اساس تولید فعلی حدود ۹.۳ میلیون بشکه در روز نفت خام توسط این کشور است.

 صندوق بین‌المللی پول در گزارش چشم انداز منطقه‌ای خود اعلام کرد که قیمت سربه سر فعلی حدود ۲۱ درصد بیشتر از پیش‌بینی قبلی این وام دهنده در اکتبر سال ۲۰۲۳ است. در آن زمان، عربستان سعودی هنوز حدود ۱۰ میلیون بشکه در روز تولید می‌کرد. قیمت سربه سر جدید، بسیار بالاتر از قیمت جهانی نفت در حال حاضر است.

ابوظبی قصد بهره برداری مالی از سرمایه‌گذاری‌های خود را دارد و در صورت تسهیل محدودیت عرضه نفت در ژوئن، به خرید خود در بخش‌های بالادستی و پایین دستی نفت و گاز با بودجه افزایش یافته، ادامه می‌دهد.

بر اساس گزارش اویل پرایس، همه نشانه‌ها حاکی از فشار برای تغییر استراتژی اوپک، به خصوص از سوی ابوظبی است. بازیگران بازار باید به دقت سیگنال‌های امارات را دنبال کنند زیرا فرمان کنترل اوپک ممکن است از دست ریاض خارج شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سکه‌های مرکز مبادله کاملا استاندارد است
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • سکه‌های حراج شده از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند
  • سکه‌های حراج مرکز مبادله کاملا استاندارد بانک مرکزی است
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود