Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نشریه دِتایمز مدعی شده است که «اولیور داودِن» وزیر فرهنگ انگلیس به یوفا چراغ سبز نشان داده که پیشرفت واکسیناسیون در این کشور بدان معنا است که هواداران انگلیسی پیش از هواداران سایر کشورها می‌توانند در ورزشگاه‌ها حضور یافته و بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

این گزارش همچنین می‌افزاید که وزرای انگلیس در صورت دریافت درخواست، از شانس میزبانی دیدارهای بیشتر در یورو ۲۰۲۰ استقبال خواهند کرد؛ تورنمنتی که پس از یک سال تعویق به دلیل پاندمی کرونا حالا قرار است طبق برنامه قبلی در ۱۲ کشور اروپایی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، «مَت هنکاک»  وزیر بهداشت انگلیس در واکنش به این موضوع، از ایده میزبانی یورو انتقاد کرد.

او در پاسخ به پرسشی در این خصوص گفت: پیامد مثبتی در این ایده نمی‌بینم و می‌دانم که چنین کاری درست نیست.

یوفا به‌تازگی تاکید کرده است که برای اعمال تغییر در تورنمنت به تعویق افتاده، هیچ برنامه‌ای نداشته و طبق برنامه قبلی، تنها دیدارهای نیمه نهایی و فینال در ومبلی برگزار خواهد شد.

با این وجود، «کارل هاینتس رومینگه» رئیس باشگاه بایرن مونیخ ماه گذشته مدعی شد که یوفا خواستار برگزاری یورو در یک کشور واحد است.

رومینگه گفته بود که «الکساندر چفرین» رییس یوفا نیز از ایده تبدیل میزبانی ۱۲ کشور به یک کشور واحد نیز حمایت کرده است.

رییس باواریایی‌ها در ادامه نیز گفته بود: نباید فراموش کنیم که این ایده خاص میزبانی پیش از شیوع ویروس کرونا مطرح شده بود. در آن برهه، این طرح خلاقانه کمیسیون اروپا بود که می‌خواست فوتبال در سراسر اروپا به نمایش درآید اما می‌دانم که الکساندر چفرین که به شکلی باورنکردنی در مورد کرونا محتاط است، این موضوع را بررسی کرده است که آیا بهتر نیست که در شرایط کنونی این تورنمنت در تنها یک کشور برگزار شود.

همزمان با تشدید شیوع کرونا در سراسر اروپا، امکان برگزاری یورو در ۱۲ کشور به شکلی فزاینده زیر سوال رفته است.

تا اینجای کار، تمام میزبانان قبلی از جمله باکو پایتخت آذربایجان، تمایل خود را برای میزبانی اعلام کرده و یوفا نیز نسبت به هزینه‌های احتمالی حقوقی ناشی از فسخ قراردادهای میلیونی ابراز نگرانی کرده است.

تصمیم نهایی در مورد این تورنمنت در ماه مارس اتخاذ خواهد شد.

برچسب‌ها اتحادیه فوتبال اروپا یوفا آذربایجان الکساندر چفرین باکو كميسيون اروپا انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه فوتبال اروپا یوفا آذربایجان اتحادیه فوتبال اروپا یوفا آذربایجان الکساندر چفرین باکو كميسيون اروپا انگلستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی ملایر در حال برگزاری است.

این مسابقات با حضور ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور به میزبانی ملایر در حال برگزاری ایست و تا دهم اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • کاهش غیر منتظره نرخ تورم در حوزه پولی یورو /انتظارات بازار و بانک مرکزی اروپا
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان