Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:49:42 GMT

ورود هیاتی از واتیکان به ناصریه عراق

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۷۵۱۷

ورود هیاتی از واتیکان به ناصریه عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از السومریه، هیاتی از واتیکان به شهر باستانی اور در استان ذی قار وارد شد.

این هیات با هدف مقدمه چینی برای سفر ماه مارس آینده پاپ فرانسیس است.

هیات واتیکان که صبح امروز به منطقه باستانی اور در استان ذیقار رفته است هدفش مهیا کردن مقدمات سفر پاپ فرانسیس به این منطقه تاریخی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاپ طبق برنامه قرار است ۵ تا ۸ مارس (۱۵ تا ۱۸ اسفند) به عراق سفر کند.

پاپ ژان پل دوم رهبر اسبق کاتولیک‌های جهان در سال ۲۰۰۰ میلادی قصد سفر به شهر «اور» را داشت که با توجه به وضعیت سیاسی عراق موفق به بازدید از این کشور نشد.

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان اعلام کرد که با وجود موج جدید شیوع «ویروس کرونا» در عراق، مصمم به سفر به این کشور است.

کد خبر 5152770

منبع: مهر

کلیدواژه: الناصریه عراق پاپ فرانسیس عراق ایالات متحده امریکا ایران روسیه فلسطین ناتو برجام رژیم صهیونیستی جو بایدن سوریه افغانستان عربستان سعودی داعش لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره

احمد جاسم نعیم در گفتگو با ایرنا و در  نشست راه‌اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره در بندر خرمشهر اظهار کرد: هدف اساسی این نشست بررسی فنی، تخصصی و نهایی برای فعال شدن این خط مسافری دریایی است که امیدواریم ظرف ۲ ماه آینده به صورت رسمی شاهد برقراری سفر دریایی از خرمشهر به بصره و برعکس باشیم.

وی افزود: به دنبال این هستیم که تعرفه‌ سفر دریایی از بندر خرمشهر به مقصد بصره و برعکس را به حداقل‌ترین میزان کاهش و یا آن را از بین ببریم و آمادگی کاملی برای استقبال از مسافران خط دریایی عازم از بندر خرمشهر به بصره در کشور عراق داریم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق گفت:سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق آماده استقبال از سرمایه‌گذاران ایرانی برای ایجاد فضای گردشگری دریایی و اقدامات مربوط به آن است.

بندرخرمشهر با برخورداری از ۲۰ پست اسکله، ۲۳۰ هکتار وسعت، تجهیزات پیشرفته، قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد تجاری اروند، بهره مندی از سیستم حمل و نقل چند وجهی و اتصال به کریدور بندرامام خمینی(ره) به عنوان سومین بندر آزاد کشور در حوزه خلیج فارس محسوب می شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • (عکس) روز‌های تلخ موشک باران در تهران
  • واردات نفت هند از روسیه افزایش و از عربستان کاهش یافت
  • ببینید | تصاویر عجیب از طوفان شدید در استان الانبار عراق
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟